Jump to content

Sewer

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Sewer last won the day on January 30

Sewer had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About Sewer

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No, wymęczyliśmy intro. Ilustracje w dużej mierze nie są moje, robione na zamówienie. Zrobiłem nieznaczne poprawki, dodałem kolor i zmontowałem film. Wyszło to tak:
  2. Gratulacje samozaparcia. Sam za gówniarza próbowałem komiksy robić, bez kolorowania raczej, więc mogę sobie wyobrazić nakład roboty. Postaci są po 3d robione? Pytam, bo sam robiłem podobnie i jest świetny plugin do Zbrusha, gdzie możesz zadać parametry i wygenerować postać, które będzie ładnie wyrzeźbiona, poprawna anatomicznie, a dodatkowo będzie bardzo dobrze oddany wiek i takie cechy jak otyłość. Niestety, to rozwiązanie komercyjne, no i sam Zbrush nie jest za darmo, ale robi to mega robotę. Zobacz: https://www.artstation.com/artwork/lVWkd5 - tam u doły mam bazy, które były wyplute z programu i tylko trochę podrzeźbione dla asymetrii. Poza tym, pierwsza rzecz, jaka mi się rzuca w oczy to niestety dość mało ciekawe, statyczne kadry. Podchodziłbym trochę do tego, jak do filmu, bo tak to sobie zawsze wyobrażałem - jak to by broniło się jako film. Na pewno też dużo innych komiksów bym oglądał, żeby nauczyć się jak ciekawie komponować kadry i strony. Masz też dużo tekstu, i zdaje mi się, że trochę ten storytelling powinien być bardziej wizualny. Na moje brakuje trochę jakiejś spójnej tonacji dla poszczególnych kadrów, szczególnie jeśli są takie bardziej złożone kompozycję. Zobacz to na przykład: https://www.artstation.com/artwork/k4aEZl. Inna stylówa, ale widać o co chodzi, jest też fajna dynamika tych kadrów i nawet jak ileś razy z rzędu trzeba pokazać twarz, to nie musi to być centralnie skadrowany owal.
  3. Dużo i dobrze. Żałuję, że mi się nie chciało uczyć, jak miałem na to czas. Teraz dopiero mi się chce, a czasu brak. Po szkicach najlepiej widać, co kto umie i jakie ma pomysły. Ludzie czasem mają cacane portfolio a jak próbują naszkicować prosty pomysł, to ręce opadają.
  4. Jak długo się robi takiego luda?
  5. Ok, rewizja obrazka do intra. Pomóżcie pls bo już stoję i walę w ścianę. Założenie jest takie, żeby pokazać ogrom i grozę natury. Ludzie właśnie oglądają koniec świata i chcę, żeby to się czuło. Wir zrobiłem już eksperymentując z czymś, co by działało - nie wygląda to może naturalnie, ale nie musi do końca bo to nie ma być też zjawisko naturalne, fabularnie będzie miało to sens. Kamera będzie iść od lewej do prawej zbliżając się do focala, którym jest wir. Niby ok, uważam że kilka poziomów lepiej niż poprzednia próba, ale coś cały czas nie pykło dla mnie. Nie wiem, jak zawalczyć z ziemią i ludźmi, próbowałem na milion chyba sposobów i już nie wiem. Jest też wersja bez wiru, od której wyszedłem, ale problem z nią jest taki, że tam z prawej jest za mało miejsca dla kamery do podjechania i w porównianiu do wersji z wirem dla mnie wygląda, jakby zabrakło trochę głównego bohatera.
  6. Dzięki, dobry tip. Faktycznie teraz jak patrzę, to jest to takie trochę oderwane. Ludzików sobie nie podstawiałem, i to był błąd. Trochę problematyczne jest to, że to tło pod interfejs i z dołu będzie zakryte, ale z tego z pewnością dałoby się wybrnąć.
  7. Ok, tak więc postarałem się trochę pospłaszczać i poupraszczać poniektóre formy, zwłszcza środek obrazka, gdzie jest największe zagęszczenie obiektów. Zgasiłem też zdeka niebo, bo zdaje mi się, że było zbyt konkurencyjne dla jaskini, która ma być numero uno. Chyba lepiej, co?
  8. Pracuję nad tłami do gry przeglądarkowej. Wydaje mi się, że są ok, ale nie wiem, może za długo się gapię na nie. W każdym razie, nie jest to jeszcze taki poziom, jaki chciałbym, żeby był, ale szczerze mówiąc, nie wiem za bardzo, jak to dalej pociągnąć. Patrzę na to: https://www.artstation.com/artwork/RYqYQE i jest przepaść. Z drugiej strony, pykło już prawie 25 godzin nad tym - na mój gust, za długo.
  9. Miało pójść do gry, do samego intro, ale myślę, że wyleci z kilku powodów. Pierwsze primo, to stylistycznie niespójne, za dużo malarstwa, za dużo rozmytych plam a za mało sylwetek a'la Limbo. Drugie primo, to takie z dupy - ot obrazek. Miał być początek burzy, która zmieniła oblicze świata i zmiotła cywilizację z powierzchni ziemi, a jest taka, że tak powiem, generic burza. Z obrazka jednak jestem całkiem zadowolony.
  10. Widać progres, fajne szkice, nawet bardzo. Dinozaury sam dziecku rysować musiałem, więc mam sentyment, ale mnie tak ładnie nie wychodziły 🙂
  11. Ma masę pluginów. Z tym, że jest to na pałę zrobione i nagrywane bezpośrednio z viewportu screen recorderem, nie renderowane do video bo mi się bawić nie chciało. Ale tak, zajmuje niewiele, tyle co assety i silnik. No i poza tym, jest to łopatologicznie zrobione - płaskie obrazki, trochę particli, praca kamera i postprocesy. Jest czasem dodane kilka krzaczków na pierwszym planie, żeby zrobić trochę głębi, ale poza tym to zasadniczo płaski obrazek.
  12. W Unity. Rysowane w Affinity, ale 3d też jak widać powyżej, na razie tylko do mordeczek, bo moje rysowane ssały okrutnie. Reszta 2d. Gra - narracyjna, klimat Drogi McCarthyego, Jądra Ciemności, Władcy Much z domieszką postapokalipsy, w polskich realiach, na Kaszubach.
  13. Na drugi rzut - video z gry. Tak właśnie będzie wyglądać narracja. Prócz lektora i subtelnie animowanego tła, będzie jeszcze wyświetlany tekst. Po odegraniu scenki mamy wybór, co chcemy dalej zrobić, jak na daną sytuację zareagować Bardzo podobał mi się klimat komiksowych przerywników z Wiedźmina 3, i trochę się na nich wzorowałem, no ale niestety nie umiem tak dobrze.
  14. Witajcie, Nadszedl ten czas, że trzeba braki doszlifować, bo już dalej człek nie pójdzie. Pytanie więc - skąd się uczyć? Na pierwszy ogień anatomia, bo u mnie leży całkowicie. Jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone kursy, które są dobre, to będę wdzięczny, jeśli poleci. Nie jestem całkowitym lamusem, jakieś podstawy mam, 10+ lat doświadczenia w rożnych dziedzinach, 2d i 3d, ilustracja, koncept i modelowanie, warto by było jednak pewne elementarne braki uzupełnić.
  15. Jest płatny, nie pamiętam skąd go zgapiłem, widziałem na YouTube prezentację i z linka z niej kupiłem. Pewnie idzie wygooglować. Coś jak makehuman, ale są ładnie wyrzeźbione bazy z muskulaturą, z wariantami otyłymi i chudymi które można sobie miksować. W załączniku output, jaki to daje. Są podrzeżbione, ale minimalnie - trochę asymetrii, trochę bruzd, poprzesuwane oczy itp. Na każdego dosłownie z kwadrans. Mocno mi to ułatwiło pracę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy