Jump to content

Sewer

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Sewer

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miało pójść do gry, do samego intro, ale myślę, że wyleci z kilku powodów. Pierwsze primo, to stylistycznie niespójne, za dużo malarstwa, za dużo rozmytych plam a za mało sylwetek a'la Limbo. Drugie primo, to takie z dupy - ot obrazek. Miał być początek burzy, która zmieniła oblicze świata i zmiotła cywilizację z powierzchni ziemi, a jest taka, że tak powiem, generic burza. Z obrazka jednak jestem całkiem zadowolony.
  2. Widać progres, fajne szkice, nawet bardzo. Dinozaury sam dziecku rysować musiałem, więc mam sentyment, ale mnie tak ładnie nie wychodziły 🙂
  3. Ma masę pluginów. Z tym, że jest to na pałę zrobione i nagrywane bezpośrednio z viewportu screen recorderem, nie renderowane do video bo mi się bawić nie chciało. Ale tak, zajmuje niewiele, tyle co assety i silnik. No i poza tym, jest to łopatologicznie zrobione - płaskie obrazki, trochę particli, praca kamera i postprocesy. Jest czasem dodane kilka krzaczków na pierwszym planie, żeby zrobić trochę głębi, ale poza tym to zasadniczo płaski obrazek.
  4. W Unity. Rysowane w Affinity, ale 3d też jak widać powyżej, na razie tylko do mordeczek, bo moje rysowane ssały okrutnie. Reszta 2d. Gra - narracyjna, klimat Drogi McCarthyego, Jądra Ciemności, Władcy Much z domieszką postapokalipsy, w polskich realiach, na Kaszubach.
  5. Na drugi rzut - video z gry. Tak właśnie będzie wyglądać narracja. Prócz lektora i subtelnie animowanego tła, będzie jeszcze wyświetlany tekst. Po odegraniu scenki mamy wybór, co chcemy dalej zrobić, jak na daną sytuację zareagować Bardzo podobał mi się klimat komiksowych przerywników z Wiedźmina 3, i trochę się na nich wzorowałem, no ale niestety nie umiem tak dobrze.
  6. Witajcie, Nadszedl ten czas, że trzeba braki doszlifować, bo już dalej człek nie pójdzie. Pytanie więc - skąd się uczyć? Na pierwszy ogień anatomia, bo u mnie leży całkowicie. Jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone kursy, które są dobre, to będę wdzięczny, jeśli poleci. Nie jestem całkowitym lamusem, jakieś podstawy mam, 10+ lat doświadczenia w rożnych dziedzinach, 2d i 3d, ilustracja, koncept i modelowanie, warto by było jednak pewne elementarne braki uzupełnić.
  7. Jest płatny, nie pamiętam skąd go zgapiłem, widziałem na YouTube prezentację i z linka z niej kupiłem. Pewnie idzie wygooglować. Coś jak makehuman, ale są ładnie wyrzeźbione bazy z muskulaturą, z wariantami otyłymi i chudymi które można sobie miksować. W załączniku output, jaki to daje. Są podrzeżbione, ale minimalnie - trochę asymetrii, trochę bruzd, poprzesuwane oczy itp. Na każdego dosłownie z kwadrans. Mocno mi to ułatwiło pracę.
  8. Hejka. Bez przynudzania - robię grę. Takie rpg / pyzgodówkowo / tekstowe combo. Ilustrowane. Postaram się wrzucać rzeczy, nad którymi pracuję. Na pierwszy rzut - ekipka, która z nami pójdzie na pierwszą grywalną misję. Mordeczki wygenerowane Zbuilderem do Zbrusha, potem trochę podsculptowane i podmalowane już w Affinity Photo. Nie umiem niestety w ludzi malować, więc póki się nie nauczę ( o ile w ogóle, choć wypadałoby zabrać się za temat w końcu, przyzwoitość wymaga ).
  9. Grubo. Blender to jest potężny kombajn, ostatnio próbuję proceduralnego modelowania i wspomagam się nim do 2d. Jak się takie rzeczy robi, jak to powyżej? Słyszałem, że grease pencilem, ale nigdy nie miałem pojęcia, jak go używać.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy