Jump to content

cytronetka

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cytronetka's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Rzut ortograficzny, faktycznie jest tak jak mówisz, widać że nogi są nieproporcjonalne, ale uważam że to wina bardziej conceptu. Nie widziałam możliwości zrobienia tego lepiej, np. żeby odchylić nogę jeszcze bardziej do tyłu : / Co do tkaniny to zawsze lepiej wygląda jak nie jest płaska, ale nie wiem jak wtedy wyszłoby opacity albo model na postrzępionych końcach. Mam jeszcze problem z displacement mapą wyeksportowaną z ZBrusha, ponieważ jak używam do renderowania, żeby podbić takie detale jak zmarszczki, to w zamian podbija mi wszystko razem z body. Pewnie muszę wyeksportować z wyższego subdiva, ale jeszcze nie próbowałam.
  2. Zdecydowanie to sprawa oświetlenia, które spłaszcza model na renderze. Trochę celowo zrobione, ale chętnie wypróbuję jakby poszło z normalnym ustawieniem. Vectorki bardzo lubię i podziwiam vector artystów : D więc to nawet komplement XD
  3. Niestety render trochę mi podbił tatuaże, w Substancie wyglądało znośnie i robiłam efekty przetarcia, spróbuję trochę je przytonować. Na body były nawet odbite z projection, a na twarzy bardziej samym kolorem. Z teksturowania jestem trochę gorsza, widzę różnicę w kolorach ale wciąż jakoś trudno 🙊 dla mnie perfekcja to zawsze concept. Jeszcze nie udało mi się zrobić modelu bez zarzutu wyglądającego jak concept. Jak na pierwszy raz widzę, że więcej mi brakuje z teksturowania.
  4. Hej, ostatnim razem bardzo spodobały mi się wszystkie feedbacki i doceniam, że mamy takie genialne forum ^^ Tak jak ostatnio bardzo proszę o krytykę mojej pracy opublikowanej na stronie: https://www.artstation.com/artwork/PX2Bq1. Moim głównym założeniem było wykonanie modelu jak najbardziej zbliżonego wizualnie do conceptu oraz uniknięcie kardynalnych błędów. Zdaję sobie sprawę, że teksturowanie i renderowanie mogło pójść lepiej, ale moje umiejętności i podgląd w różnych programach utrudniają dopasowanie całości. Będę wdzięczna za każdą konstruktywną krytykę pod względem technicznym i wizualnym ^^
  5. Bardzo dziękuję za odpowiedź @michalo, jak najbardziej zgadzam się, że włosy mogłyby mieć kosmyki i płaszcz na grubości, a także inne elementy, ale niestety jest to przykład zadania testowego, w którym nie mogłam przekroczyć limitu vertexów. Podesłałeś świetne przykłady prac i zgadzam się, że anatomicznie też mogłoby być lepiej ^^ Doceniam uwagi odnośnie UVki @Destroyer i 'kobiecego stylu' XD praca została przeze mnie poprawiona drugi raz, styl bardzo podobał się pracodawcy, ale przed poprawkami całość wyglądała gorzej technicznie. Odnośnie teksturowania, robiłam polypaint tylko na rzeźbionych oczach na innym modelu i zdecydowanie pomogło. Zazwyczaj niestety rekruterzy żądają pliku wyjściowego, np. z Substance Paintera i nie mam pojęcia jak by to ocenili.
  6. Witam, chciałabym uprzejmie poprosić o porady techniczne dotyczące mojej pracy, opublikowanej na ArtStation - Hercules. https://www.artstation.com/artwork/lRgPYJ W związku z wysokim progiem wejścia w branżę gamedev'u oraz ograniczonymi możliwościami sprawdzenia poprawności pracy, bardzo proszę o krytykę pod aspektem poprawności. Jeżeli praca nie jest idealna, ale nie ma błędów technicznych, które mogłyby mnie z miejsca zdyskwalifikować, będę mogła kontynuować we właściwym kierunku. Bardzo dziękuję wszystkim zainteresowanym.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy