Jump to content

Tempe

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Excellent

About Tempe

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tempe

    Countach Retro

    Super klimat. 馃檪
  2. Tempe

    Shrodinger Concept Watch

    https://www.artstation.com/artwork/VyEP4 Tutaj pare zoom贸w na tourbillony zegarka wrzuci艂em. 馃檪
  3. Tempe

    Go go

    Balkonie? Jakim balkonie. 馃槃
  4. Tempe

    Shrodinger Concept Watch

    Stary projekt, jeden z pierwszych zegark贸w jakie wymodelowa艂em. Troche przekombinowany no ale tak to jest jak si臋 ledwo co ogarn臋艂o niekt贸re narz臋dzia i fantazja ponios艂a. Praca zainspirowana martwym/偶ywym kotem Shrodinger'a w pude艂ku. 馃檪 St膮d ca艂y design. My艣l臋 czy nie wrocic do tego projektu i ponaprawia膰 co nieco. 3ds max + keyshot +photoshop. Napiszcie prosze co warto by poprawi膰, bede bardzo wdzi臋czny. 馃檪
  5. Tempe

    Shrodinger Concept Watch

    Olaf bardzo Ci dzi臋kuje za takie s艂owa, od razu motywacja ro艣nie aby d艂uba膰 dalej!
  6. Tempe

    Shrodinger Concept Watch

    Stary projekt, jeden z pierwszych zegark贸w jakie wymodelowa艂em. Troche przekombinowany no ale tak to jest jak si臋 ledwo co ogarn臋艂o niekt贸re narz臋dzia i fantazja ponios艂a. Praca zainspirowana martwym/偶ywym kotem Shrodinger'a w pude艂ku. 馃檪 St膮d ca艂y design. My艣l臋 czy nie wrocic do tego projektu i ponaprawia膰 co nieco. 3ds max + keyshot +photoshop. Napiszcie prosze co warto by poprawi膰, bede bardzo wdzi臋czny. 馃檪
  7. Tempe

    Zegarek Astrolabium

    Starsza praca ju偶. Koncept zegarka z wbudowanym astrolabium. 3ds max + keyshot + photoshop. 馃檪
  8. Tempe

    Ferrari LaFerrari

    Super. Pe艂en wypas, t艂o tylko troche odstaje ale moze to kwwestia gustu. 馃檪
  9. Tempe

    viz3.jpg

    10/10 rewelacja, jedyne co bym zmienil to mo偶e zmniejszy艂 blur na autku jad膮cym. Ale tylko odrobin臋. 馃檪
  10. Tempe

    Humanoidalny robot

    3ds max + v-ray + photoshop
  11. Cze艣膰, Ostatnio w wolnym czasie d艂uba艂em co艣 przy niesko艅czonym mechanizmie zegarka, kt贸ry to kiedy艣 projektowa艂em i postanowi艂em co艣 z tym w ko艅cu zrobi膰. Renderki raczej na szybko, model te偶 pewnie da si臋 lepiej dopracowa膰 ale ciesz臋 si臋, 偶e w og贸le sko艅czy艂em. Nic wyj膮tkowo tw贸rczego to nie jest - raczej zrzyna z Rolex贸w, Omegi i innych maj膮cych w ofercie typowe "diver'y", jedyne co jest tutaj mniej standardowe dla "podwodnych" zegark贸w to otwarta, przeszklona od spodu obudowa pozwalaj膮ca ogl膮da膰 mechanizm. Model powsta艂 w maxie, renderki wysz艂y z KeyShot'a, co艣 tam pokolorowa艂em w Photoshopie i tyle. ;) To co stanowi t艂o to przerobione royalty free foto znalezione w google. B臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li us艂ysz臋 jakie艣 komentarze albo dobr膮 krytyk臋. Pozdrawiam!
  12. Bardzo fajne rendery, podobnie jak przedm贸wca poprawi艂bym tylko materia艂 sk贸ry, zw艂aszcza na pasku. Pozwoli艂em sobie pobra膰 model - solidna robota. :) Mia艂by艣 co艣 przeciwko gdybym u偶y艂 go do render贸w w innym stylu robionych w KeyShocie i wrzuci艂 na forum? Pozdrawiam.
  13. Witam, W ramach nauki V-Ray'a zbudowa艂em wzoruj膮c si臋 na katalogach BRW i Ikei tak膮 oto scen臋. Du偶o zapewne mo偶na poprawi膰 ale chce ruszy膰 z czym艣 innym wi臋c wrzucam do Finished. Dwa uj臋cia - jedno z post pro i jedno bez. Jest to moja pierwsza praca uko艅czona w V-Ray'u. Do tej pory m臋czy艂em tylko takie zabawki jak KeyShot. Cz臋艣膰 modeli takich jak r贸偶ne ozd贸bki pochodzi z archive3d.net. Reszta modelowana w maxie.
  14. Witaj! 艢wietne prace. Od razu pozna艂em, 偶e KS. :D Nie wiem po czym ale od razu "wesz艂o" to w oczy. Co do przepalonych spot贸w od 艣wiat艂a - je艣li masz tam jakie艣 swoje wymodelowane 艣rodowisko w kt贸rym znajduje si臋 model prze艂膮cz tryb o艣wietlenia na ten do wn臋trz (dotyczy KS6), spr贸buj zmniejszy膰 nat臋偶enie tych 艣wiate艂ek, czasem wydaj膮 si臋 okej ale jednak przepalaj膮 i potem wychodz膮 hot pixele. Wp艂yw na to ma tak偶e geometria obiektu, kt贸ry robi za 艣wiat艂o - je艣li ma ostre kraw臋dzie to spr贸buj je zaokr膮gli膰. W moim przypadku niekt贸re z tych patent贸w dzia艂aj膮, niekt贸re nie - zale偶y te偶 od konkretnego przypadku, znalaz艂em jednak co艣 co dzia艂a w 90% - je艣li u偶ywasz zaawansowanej kontroli to w ustawieniach ko艅cowych renderu redukuj ilo艣膰 odbi膰 promieni a偶 problem zniknie ca艂kowicie. Cz臋sto nie ma to du偶ego prze艂o偶enia na jako艣膰. U siebie ma艂o kiedy widzia艂em jak膮kolwiek. Mo偶esz za to podnie艣膰 sample, kt贸re s膮 wymagane je艣li zwi臋kszasz AA. Ostatecznie podobno ten plugin: https://www.google.com/nikcollection/ jest w stanie 艂adnie wyeliminowa膰 te przepalenia w PS. B臋d臋 obserwowa艂 teczk臋, daj zna膰 czy co艣 pomog艂o. :)
  15. Moim zdaniem nale偶y pokombinowa膰 ze skal膮 albo parametrami kamery. Perspektyw膮 itd. Mierzy艂e艣 to wszystko w jaki艣 jednostkach? Mo偶e zr贸b sobie jakie艣 proste DWG albo chocia偶 Maxowy schemat spline'ami aby wiedzie膰 jakie rozmiary powinny mie膰 poszczeg贸lne elementy sceny. Tak czy inaczej jest spoko, chcia艂bym aby moje pierwsze V-rayo'we rendery takie by艂y. Popro艣 moda o przeniesienie do WIP'a i dorzu膰 high res + rzuty z viewport贸w.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy