Jump to content

reminoir

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

About reminoir

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Koks! Świetnie to wygląda. Jakie plany z tymi scenkami? Druk 3d i malowanie czy "tradycyjnie" tekstury i render? @Destroyer inspiracja kozacka :P jeszcze tylko Steven Seagal by się przydał gdzieś w rogu co by dopełnić kompozycji hehe
  2. No proszę Państwa, wracam sobie z urlopu a tu takie rzeczy się dzieją (aż chciałoby się zakrzyknąć niczym znany i lubiany Kazimierz - Yes! Yes! Yes!). Strona wygląda bardzo ładnie. Zmniejszenie liczby działów na duży plus! Prosto, klarownie, czytelnie, tak jak trzeba. Trzymam kciuki i kibicuję - niech forum puchnie od wrzucanych prac, tematów i komentarzy. To krzepiące, że komuś się jeszcze chce coś robić :) Pozdro dla wszystkich! P.S. Nie przejmujcie się Facebookiem, to już nie portal społecznościowy tylko kanał sprzedaży i narzędzie do śledzenia. Zresztą i tak stopniowo wypierają go przeróżne snapchaty, tiktoki i inne tego typu pozbawione humanizmu twory, gdzie merytorycznej dyskusji najzwyczajniej w świecie nie ma ;)
  3. Jak za 10 dolców to naprawdę wygląda spoko ten programik, chyba też się skuszę :P do szybkiego montowania pomysłów na enviro jak znalazł :D jeszcze raz dzięki, pozdro
  4. Hris, dzięki za tego niusa! Szukałem czegoś podobnego od pewnego czasu. Jak wrażenia z użytkowania? Czy w praktyce też jest tak ładnie i pięknie jak na filmiku promocyjnym z yt? Gdyby można było eksportować do Unreala to by była miazga jąder :P
  5. Witam wszystkich, ostatnio w ramach treningu popełniłem taką oto krótką animację pokazującą telefon Sony Xperia L. Model oraz cały filmik powstał w Blenderze, a potem całość skleiłem do kupy w After Effectsie. Renderowałem w rozdzielczośći 1280x720 na 8 bitach i chyba dlatego ciężko było się pozbyć paskowania (choć jak oglądam u siebie prosto z dysku to wszystko wygląda w porządku więc może to też kwestia jakiejś kompresji na youtube, nie wiem). W każdym razie krytyka mile widziana. Chciałem poćwiczyć tworzenie takich reklamowych ujęć jak to nie raz w telewizorze się widzi przy okazji reklam mądrych fonów i mam nadzieję, że wyszło jakoś w miarę. [video=youtube_share;Trklbsiq-iA]
  6. reminoir

    The LOOP

    Co tu dużo mówić, technicznie rewelacja, pozazdrościć skilla :-) treściowo można dyskutować co poeta miał na myśli ale podobno nawet sam Wieszcz raczył był odpowiedzieć, że jak pisał to wiedział, ale potem już zapomniał :-P więc może to jest właśnie siłą tego filmu jeśli chodzi o przekaz, że pozostawia dużo wolnego pola do interpretacji. W każdym razie mnie ciekawi czy do tego filmu powstał jakiś storyboard czy też ujęcia to raczej freestyle?
  7. ETA dzięki wielkie za rozrysowanie błędów :)
  8. Dzięki za cenne uwagi! :) Krótko i na temat, tak jak lubię :) Będę walczył dalej.
  9. Witam wszystkich, długo odwlekałem ten moment jednak wreszcie udało mi się zmusić do rozpoczęcia nauki Zbrusha. Nie wiedzieć czemu jakoś obawiałem się tego programu. Chyba z racji tego, że interfejs znacznie odbiega od wszystkiego co było mi znane do tej pory. Tak czy inaczej po przebrnięciu przez podstawy spraw technicznych i po ogarnięciu jako tako podstawowych funkcji coś jakby przeskoczyło mi pod czachą, mózg eksplodował, a zachwytom nie było końca. Ten soft jest niesamowity. Wcześniej próbowałem trochę rzeźbić w Blenderze ale to nawet nie ma co porównywać. Teraz już rozumiem opinie na temat tego, że do sculptingu to tylko Zbrush. Tak się nim podjarałem, że postanowiłem założyć teczkę aby dokumentować tu swój progres. Mam nadzieję, że z Waszą pomocą uda mi się dojść do jakiegoś przyzwoitego poziomu. Na pierwszy rzut taka oto rzeźba. Sculpt w Zbrushu, renderowane w blendkowym cyclesie. Krytyka bardzo mile widziana.
  10. @Mockingbird, dzięki! :-) zawsze sobie powtarzam, że trzeba po prostu robić robić robić i się nie poddawać, aż w końcu zacznie wychodzić. Zły tylko jestem na siebie, że tak późno to do mnie dotarło, no ale lepiej późno niż wcale jak to mówią :D hehe Czekam na więcej Twoich prac. Pozdro
  11. i jak tu się nie załamać :P Jak na pierwsze kroki w 3D to idzie Ci świetnie, no ale skoro background jest artystyczny to nie ma to tamto.
  12. Akierek, chodzi o to, że te otwory są powykrzywiane w chińskie 8, każdy w inną stronę - innymi słowy te ośmiokąty powinny być foremne, a u Ciebie każdy bok ma inną długość, domyślam się, że robiłeś je na oko zamiast wrzucić jakiś miły cylinder ;) ogólnie samochód coraz lepiej się prezentuje i propsuję za wytrwałość, ale felgę chyba rzeczywiście lepiej będzie zrobić od nowa. Może zostaw ją na jakiś czas, zrób jakiś inny element, a za parę dni jak wrócisz do tematu i popatrzysz świeżym okiem to zauważysz o co biega. Spójrz np. na otwór w samym środku. Po dodaniu smootha powinien być idealnie okrągły, a u Ciebie ze względu na nierówne podziały w siatce będzie kanciasty. Z daleka może tego nie będzie widać, ale na zbliżeniach wyjdzie od razu.
  13. Kozackie! Detal miażdży. Dzięki za breakdown! :-)
  14. Witamy na pokładzie ;) przychylam się do słów kolegi ptaszka i życzę przede wszystkim wytrwałości, grunt to przeć do przodu nie ważne co by się działo. Od siebie dorzuciłbym jeszcze taką radę aby nie wskakiwać w detale typu logotypy czy jakieś mikrozagięcia zbyt wcześnie bo to się potem może zemścić srodze :) spróbuj najpierw złapać główną bryłę pojazdu, a potem zacznij dopracowywać poszczególne elementy w myśl zasady od ogółu do szczegółu i będzie dobrze. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy