Jump to content

vxm

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vxm last won the day on July 29

vxm had the most liked content!

Community Reputation

69 Excellent

About vxm

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. vxm

    Void Walker

    dzi臋ki 馃檪
  2. Zacz膮艂em modzi膰 co艣 nowego, na razie blockout i bicie si臋 z pomys艂ami 馃檪 B臋dzie wyzwanie wymodelowa膰 wn臋trze czaszki 馃檪
  3. Chyba sko艅czywszy, a w zasadzie sko艅czywszy na teraz, bo m贸g艂bym jeszcze rok to d艂uba膰 i nie by艂oby w pe艂ni to co chc臋 馃檪
  4. Jeszcze pod艂uba艂em, dalej mi co艣 z biodrami nie gra i za bardzo mnie g贸ra wci膮ga... Zmieni艂em nieco design jego lagi, na razie wy艂膮czy艂em obr臋cze, jeszcze nie zdecydowa艂em czy wr贸c膮 albo ile ich wr贸ci i gdzie. Sp臋dzi艂em godzin臋 na pr贸bach owini臋cia mu tego i owego 艂a艅cuchami, bez wi臋kszych sukces贸w, na razie je ola艂em, ale czym艣 bym go chcia艂 poobwija膰 馃槙 Zmieni艂em r贸wnie偶 postument na co艣 mniejszego, na poprzednim mi gin膮艂 troch臋- lepszy by艂by do wi臋kszej sceny a nie samej ekspozycji postaci.
  5. Wrzuci艂em do Blendera i pogmera艂em w renderze (gmera艂em jak bezg艂owy kurczak) i na jasnym tle
  6. Biodra zauwa偶y艂em jak zacz膮艂em renderowa膰, tak偶e tak, raczej jeszcze b臋d臋 siedzia艂 nad form膮 馃檪 Tak samo musz臋 jeszcze powalczy膰 ze zgi臋tym ramieniem oraz zaci艣ni臋t膮 d艂oni膮. W drugiej r臋ce jeszcze mam okolice 艂okcia do poprawienia. Ten drobny detal mam na layerze- to g艂贸wnie alphy i troch臋 build-upa po艂膮czonego z dam standard, wi臋c tak naprawd臋 nic wielkiego 馃檪 dzi臋ki 馃檪 pyk艂o w ko艅cu z t膮 prostsz膮 opcj膮, kt贸r膮 doradza艂e艣 na pocz膮tku- po prostu go zremeshowa艂em z symetri膮 i przesta艂em pr贸bowa膰 zmienia膰 topologi臋 po upozowaniu. Jak ju偶 zbli偶臋 si臋 do ko艅ca z ca艂o艣ci膮, to po prostu w upozowanym poucinam to co chcia艂em mie膰 uci臋te od pocz膮tku 馃檪 P贸ki co wszystko dzia艂a pi臋knie
  7. jeszcze troch臋 pod艂uba艂em i zrrobi艂em prowizoryczny render w zetce 馃檪
  8. Update ode mnie, doda艂em nieco detalu, upozowa艂em powt贸rnie i wci膮偶 pracuj臋 w symetrii. Brakuje jeszcze detalu i dopracowania najbardziej na elementach, o kt贸rych wiedzia艂em, 偶e si臋 zniekszta艂c膮 przy pozowaniu. Samo pozowanie te偶 jeszcze b臋d臋 tweakowa艂- jego lewe rami臋 wychyl臋 do ty艂u, bo co艣 mi nie le偶y teraz jego u艂o偶enie. Postawi艂em go na szybko skleconym postumencie- kszta艂ty b臋d膮 nawi膮zywa膰 nieco do instalacji na jego g艂owie albo przynajmniej do rog贸w 馃檪
  9. vxm

    Fire Walker

    Ca艂a posta膰:
  10. vxm

    Fire Walker

    Sculpt i overpaint, kt贸ry pope艂ni艂em jaki艣 czas temu w ramach nauki Zbrusha
  11. okej, spr贸buj臋 w ten spos贸b jak znajd臋 chwil臋 馃檪 dzi臋kuj臋!
  12. chcia艂em zaznaczeniem i transpose zrobi膰 ostre wci臋cie w jednym z element贸w i tak, layer zrobi艂em na najwy偶szym subdiv, potem transpose dopiero ca艂y by艂 na najni偶szym robiony
  13. No c贸偶... 馃槃 upozowa艂em sobie go nagrywaj膮c layer i metoda dzia艂a艂a do momentu kiedy zaznaczy艂em sobie element, nad kt贸rym chcia艂em pracowa膰- nagle nieupozowany mesh, kt贸ry ju偶 zacz膮艂em dziaba膰 przeskoczy艂 do upozowanego z takimi kwiatkami. Layer nieupozowany mam na 0 i to jest wyj艣ciowy, jak wrzucam warto艣膰 jeden, czyli finaln膮 poz臋 to wygl膮da to jeszcze ciekawiej. Kto艣 ma pomys艂, co zrobi艂em 藕le?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy