Skocz do zawartości

vxm

Members
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana vxm w dniu 29 Lipiec 2019

Użytkownicy przyznają vxm punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

vxm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

73

Reputacja

  1. tu małe sprostowanie, naramienniki często gęsto są przytwierdzane na wysokości ramienia, specjalny kołnierz (biskupi) nie jest konieczny. Przeszywanica na barkach często ma doszyte łatki z trokami do montażu tego typu osłon
  2. Zacząłem modzić coś nowego, na razie blockout i bicie się z pomysłami 🙂 Będzie wyzwanie wymodelować wnętrze czaszki 🙂
  3. Chyba skończywszy, a w zasadzie skończywszy na teraz, bo mógłbym jeszcze rok to dłubać i nie byłoby w pełni to co chcę 🙂
  4. Jeszcze podłubałem, dalej mi coś z biodrami nie gra i za bardzo mnie góra wciąga... Zmieniłem nieco design jego lagi, na razie wyłączyłem obręcze, jeszcze nie zdecydowałem czy wrócą albo ile ich wróci i gdzie. Spędziłem godzinę na próbach owinięcia mu tego i owego łańcuchami, bez większych sukcesów, na razie je olałem, ale czymś bym go chciał poobwijać 😕 Zmieniłem również postument na coś mniejszego, na poprzednim mi ginął trochę- lepszy byłby do większej sceny a nie samej ekspozycji postaci.
  5. Wrzuciłem do Blendera i pogmerałem w renderze (gmerałem jak bezgłowy kurczak) i na jasnym tle
  6. Biodra zauważyłem jak zacząłem renderować, także tak, raczej jeszcze będę siedział nad formą 🙂 Tak samo muszę jeszcze powalczyć ze zgiętym ramieniem oraz zaciśniętą dłonią. W drugiej ręce jeszcze mam okolice łokcia do poprawienia. Ten drobny detal mam na layerze- to głównie alphy i trochę build-upa połączonego z dam standard, więc tak naprawdę nic wielkiego 🙂 dzięki 🙂 pykło w końcu z tą prostszą opcją, którą doradzałeś na początku- po prostu go zremeshowałem z symetrią i przestałem próbować zmieniać topologię po upozowaniu. Jak już zbliżę się do końca z całością, to po prostu w upozowanym poucinam to co chciałem mieć ucięte od początku 🙂 Póki co wszystko działa pięknie
  7. jeszcze trochę podłubałem i zrrobiłem prowizoryczny render w zetce 🙂
  8. Update ode mnie, dodałem nieco detalu, upozowałem powtórnie i wciąż pracuję w symetrii. Brakuje jeszcze detalu i dopracowania najbardziej na elementach, o których wiedziałem, że się zniekształcą przy pozowaniu. Samo pozowanie też jeszcze będę tweakował- jego lewe ramię wychylę do tyłu, bo coś mi nie leży teraz jego ułożenie. Postawiłem go na szybko skleconym postumencie- kształty będą nawiązywać nieco do instalacji na jego głowie albo przynajmniej do rogów 🙂
  9. okej, spróbuję w ten sposób jak znajdę chwilę 🙂 dziękuję!
  10. chciałem zaznaczeniem i transpose zrobić ostre wcięcie w jednym z elementów i tak, layer zrobiłem na najwyższym subdiv, potem transpose dopiero cały był na najniższym robiony
  11. No cóż... 😄 upozowałem sobie go nagrywając layer i metoda działała do momentu kiedy zaznaczyłem sobie element, nad którym chciałem pracować- nagle nieupozowany mesh, który już zacząłem dziabać przeskoczył do upozowanego z takimi kwiatkami. Layer nieupozowany mam na 0 i to jest wyjściowy, jak wrzucam wartość jeden, czyli finalną pozę to wygląda to jeszcze ciekawiej. Ktoś ma pomysł, co zrobiłem źle?
  12. o, to jest szczwany trik, na tyle szczwany, że chyba wrócę do nieupozowanej postaci i zrobię pozę raz jeszcze żeby mieć możliwość pracy na symetrii w oddzielnym layerze 🙂 Dzięki wielkie za poradę 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności