Jump to content

kozioo

Members
  • Content Count

    3,591
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

kozioo last won the day on July 6 2012

kozioo had the most liked content!

Community Reputation

190 Excellent

About kozioo

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/02/1987

Converted

  • pkt.
    2
  1. Miło mi, że taki "prehistoryczny" projekt dalej cieszy oko :) Dziękuję!
  2. Przy odłączaniu przewodów warto też pamiętać o kablu ethernetowym - szczególnie jeśli ktoś korzysta z wifi z zewnętrzną anteną itp. Może być tak że pomiędzy anteną na dachu a płytą główną mamy jedynie "zabezpieczenie" w formie routera ;-)
  3. Hej, w związku z modernizacją sprzętu mam do sprzedania trochę podzespołów. Wszystko oczywiście 100% sprawne, dopiero co wyjęte ze stacji roboczych. Na chwilę obecną: 2x INTEL XEON 2650 ES QBER - 200zł/sztuka 4x Pamięć Kingston DDR3 4GB 1333MHz CL9 (KVR13N9S8/4) - 80zł/sztuka 4x Pamięć Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (KVR1333D3N9K2/8G) - 80zł/sztuka
  4. Proxy dokładnie tak działa. W scenie masz tylko informacje o lokalizacji/skali obiektu, natomiast cała siatka jest wczytywana z zewnętrznego pliku - w formacie zależnym od używanego renderera. Oprócz tego Xref scene też działa na tej samej zasadzie (wczytuje całą zawartość sceny) - ale podepniesz tylko pliki .max. Z tego co wiem plików .obj w ten sposób w 3dsmaxie nie da się wczytywać.
  5. Nie korzystam z mental ray'a, ale z tego co widzę warto się zainteresować suwakiem "FG precision presets" w zakładce Global Illumination. Więcej nie potrafię pomóc :)
  6. Moim zdaniem to kwestia (bardzo) niskich ustawień GI. Oświetlenie jest bardzo rozmyte i brakuje detali w shadingu, przez co całość jest właśnie taka płaska w odbiorze.
  7. Denoise wymiata - zarówno przy renderach testowych jak i przy "produkcyjnych". Ciekawe kiedy konkurencja wprowadzi analogiczne algorytmy :-)
  8. A może zła skala sceny? Sprawdź ustawione jednostki.
  9. Zmień secondary bounces na QMC/brute force. Lightcache nie ma większego sensu przy takim scenariuszu.
  10. kozioo

    TEST benchmark VRAY

    Porównywanie scen z Vraya 2.x i 3.x nie ma najmniejszego sensu ze względu na inne algorytmy samplujące - tzn wyrenderowane obrazki nie są identyczne na tych samych ustawieniach. Co nie zmienia faktu że w ogólnym rozrachunku wersja 3.x jest szybsza i tyle ;)
  11. Odpowiedzią na wszystkie pytania jest particle flow ;)
  12. Czy przypadkiem prawa autorskie nie są niezbywalne? Wydaje mi się że można co najwyżej podpisać klauzulę o poufności, zakazie publikacji dzieła. Ale zrzec autorstwa się nie można. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
  13. Pewnie po prostu nie ma w scenie niczego, co mogłoby się odbijać pod takim kątem. Bez źródła światła/hdri lub jakiegoś fakeowanego materiału w dobrej lokalizacji i z dużą jasnością nie uzyskasz takiego efektu.
  14. Nie wiem czy to już soft, ale kiedyś korzystałem i było całkiem ok :-) http://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy