Skocz do zawartości

Corona Renderer 1.4 for 3ds Max


Lesiu

Rekomendowane odpowiedzi

Więcej informacji o wersji 1.4 tego lubianego i cenionego renderera pod adresem https://corona-renderer.com/blog/corona-renderer-1-4-for-3ds-max-released/

 

- Denoising: Integrated directly into Corona and using 3D data rather than just a 2D post-process, users on commercial projects report render times reduced by 50 to 75%.

- Adaptive Image Sampling: Focuses processing power on tricky areas in a scene, such as shadows, to reduce the number of passes you need.

- VFB History: Store any number of rendered images, and use A/B Comparison on any selected pair. Ideal for comparing lighting or material changes, denoising settings, number of passes, and more.

- Multiple Interactive Render Regions: Define as many render regions as you need for Interactive or regular rendering. With Interactive Rendering, you can move the regions around in real-time.

- Velocity Pass: Add your motion blur in post process so you can save render time and have the flexibility to make changes without a re-render.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Już po hard testach. Denoising zamiata konkurencję - działa naprawdę z rozsądkiem, tak jak deklarowali musi się opierać na danych 3D ze sceny bo nie rusza krawędzi (antialiasingu) ani drobnych elementów będących geometrią (np. rzędy łańcuchów od barierek oddalone od kamery 80 metrów - przeżyły denoise w stanie nienaruszonym), i tekstury też zostawia w spokoju (np. płytki chodnika 40-50 metrów od kamery same w sobie już przypominają szum, ale też przeżyły nieruszone). Scena którą liczyłem Coroną 1.3 - 3000x2000 px, oświetlenie mapą HDR (nocne ujęcie), plus 48 świateł na ulicach i przy ogrodzeniach - liczyło się w Coronie 1.3 ponad godzinę żeby było znośnie (ale szum w cieniach nadal siedział oraz były miejsca gdzie rządziły fireflies) . Teraz zrobiłem w Coronie 1.4 25 passów (18 minut) i z włączonym Denoisem na wartość 0.7 - render czysty jak po Irradiance.

Teraz czas na testy z animacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo ze lubię pracować z coroną to jestem sceptykiem corone 1.4 ratuje tylko denoiser właśnie porobiłem trochę testów porównując te same sceny vray/corona i gdyby nie denoiser to prędkość/jakość corony wypada niezbyt imponująco w stosunku do vray 3.3, następna sprawa messenger corony reaguje negatywnie na mapkę vrayhdri do tej pory tego nie było równocześnie nie dano nic zastępczego corona bitmap ciężko sobie radzi z dużymi hdri, dodatkowo nie oferuje pełnej kontroli nad nimi szkoda. Poprawiła się obsługa multiscattera niema drastycznych spadków prędkości i co ciekawe liczy się nawet odrobinę szybciej niż corona scatter. Zaczęła tez odrobinę szanować pamięć co już jest dobrym kierunkiem na przyszłość

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności