Jump to content

tr000tyl

Members
  • Posts

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tr000tyl last won the day on October 1 2019

tr000tyl had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tr000tyl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

53

Reputation

  1. Witam Czy ktoś z was orientuje się dlaczego format PNG wczytuje do maxa textury z inną gamma? Po zaimportowaniu modelu tekstura PNG ma ustawione USE IMAGE OWN GAMMA które zasadniczo różnie się od faktycznej gammy zdjęcia/tekstury. Zerknijcie na załączniki. Czy jest jakiś plugin który zmienia USE IMAGE WON GAMMA na USE DEFAULT SYSTEM GAMMA? Z JPG tak się nie dzieje
  2. Tak. Krzoczki od everów :) Dzięki za skrypt - jutro obadam
  3. RAM'u mam 64 GB a render pożera 38 GB Ogólnie render idzie bardzo szybko tylko bardzo powoli renderuje zieleń.
  4. 2x Intel Xeon X5570 2.93GHz A co do roślinności to różnie - niektóre (chyba większość) mają opacity
  5. Witam. Borykam sie ciągle z problemem jakim jest czas renderowania dużych scen. Nie wiem czy moje ustawienia w Vray są zbyt wysokie ale rendering, który ma 8000x6000 piks renderuje mi bardzo długo (ponad 48h). Zwłaszcza zieleń idzie bardzo ale to bardzo powoli. Czy to normalny czas renderowania??? Mam dwa procki (16 wątków). Używam HDRI (200 subdivs). ADAPTIVE IMAGE SAMPLER: Min sudivs: 1 Max subdivs: 50 Color thresh: 0.005 Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Bartek
  6. Oświetlone jest za pomocą HDRI. Najpierw szukałem takiego które da podobny kąt nachylenia cieni a potem bawiłem się z Color Correction.
  7. Witam Oto moja najnowsza wizualizacja prezentująca projekt restauracji. Czy waszym zdaniem fotomontaż wygląda dobrze? pozdrawiam serdecznie
  8. ok A może mi ktoś napisać co zrobić aby mi nie uciekały particle? Na klatce pierwszej (0) mam ich sporo a jak dochodzi do ostatniej klatki (400) to jest ich coraz mniej.
  9. chodzi tylko o to aby się przemieszczały i obracały w różnych kierunkach.
  10. Witam Nie jestem biegły w animacjach tak więc proszę o pomoc. Chodzi mi o wykonanie podobnej sceny jak w załączniku. Jak wykonać taki bałagan sześcianów? Czy jest jakaś inna metoda niż pluginem multiscatter? I jak je później wszystkie poruszyć i obrócić w różnych kierunkach? I tak żeby na siebie nie wpadały. Muszę wykonać taką animację ale nie mam pojęcia jak. Soft 3ds max i vray
  11. dzięki :) trawa jest zrobiona w 3d
  12. Witam Komentarze jak zwykle mile widziane. © Copyright All Rights Reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy