Jump to content

Radko

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About Radko

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Coś mi tu nie halo. Dlaczego masz ustawiony "VRay RT" jako renderer...? Zmień na zwykły VRay i powinno być lepiej.
  2. Szacunek za kawał dobrej roboty :) Znalazłem kilka literówek do poprawy: interfensjem perspktywy rozmieścimy wysp na UV większe starty rozdzielczości
  3. Znalazłem na YT wersje z wykorzystaniem Dx11 i wygląda delikatnie mówiąc jeszcze przyzwoiciej. http://www.youtube.com/watch?v=QDBoXwkTZcE
  4. Aaaaa, Boryna..... teraz pojalem. Fakt. Zbyt rozmyta jak na zabawe z DOF'em. Przyjalem )))
  5. Dzieki :-) Faktycznie tapetka jest low res...myslalem, ze wystarczy :) Nauczka na przyszlosc.
  6. Czesc, Jako, ze zaczalem sie bawic powazniej animacja (pod katem przyszlego demoreel'a) wrzucam pare shotow modelu Nokii, ktory wczesniej zrobilem. Model wykonany w Rhino3d, render to 3dsmax/Vray, a na koncu After Effects. Glebia ostrosci i motion blur za pomoca render passów Zdepth i Velocity z max'a wykorzystane w AE (sie troche nameczylem zeby jakos to zaczelo grac w AE. Szczegolnie Velocity pass pod katem MBlur'a). To moja pierwsza przymiarka do klejenia ujec ze soba, wiec bez rewelacji. Wszelkie konstruktywne komentarze mile widziane ))) Pzdr,
  7. Dzieki. Soczewek nie widac, bo za przeslona. Obiektyw jest zasloniety. Powaga :)
  8. Dzieki chlopaki )) Z wszystkimi uwagami calkowicie sie zgadzam. Wytlumacze sie tylko, ze jesli chodzi o kadr, to wepchnalem ile sie dalo zeby detale mozna bylo dostrzec. Pzdr,
  9. Hi, po tworzeniu modelu czas na jakis render ;) Model w rhino. Render prosto z maxa(+vray). [ATTACH=CONFIG]84858[/ATTACH]
  10. z zebra to wiem :) bardziej myslalem o meshu wyexportowanym do 3ds maxa. Pzdr.
  11. I po robocie... )) Zalaczam ostatni renderek w wip'ie z teksturkami tu i uwdzie. Pobawie sie jeszcze wersjami kolorystycznymi i wrzuce cus do gotowych. Pzdr,
  12. Pogrzebalem jescze w rhino domodelowywujac rozne takie pierdolki pod przezroczystymi elementami telefonu, ktore wyjda jak zaczne nakladac materialy.
  13. Dzieki! jak pomysle o robieniu wnetrza to mnie skreca... ostatnio jakos wole drobniejsze projekty, ktore mi pol zycia nie zajma ;) Material na felgach, fakt kibel. Kadr - kadrowanie nigdy nie bylo moja mocna strona. Ladny sajcik masz pitekkk. Cos tam w html'u wydlubie, ale we flashu?... szacun. Z opisu i teczki widze, ze kolega motocyklista. Sam posiadam SMR690 i enduraka. Pozdrawiam!! a tu siateczka:
  14. Z nurbsow znam tylko rhino3d, aczkolwiek kiedys probowalem czegos co teraz nazywa sie Alias Design. Ciezko mi bylo cos tam zrobic. Duzo bardziej zlozony soft... Potwierdzam co napisal Smoku i odradzam nurbsy maxowe, aczkolwiek nie pamietam kiedy i w ktore wersji ostatni raz ich uzywalem ;) Nie moglem sie powstrzymac i wyexportowalem model do max'a. Zrobilem render zwracajac uwage jak tam sie maja refleksy i te rozne mikro wyciecia w modelu. Chyba daje rade... Pzdr,
  15. fakt, jesli wszystko dziala jak powinno to w nurbsach robi sie bardzo przyjemnie, gorzej jak cos sie chrzani i trzeba kombinowac. W moim przypadku najczesciej na filletach sie wykladam. Pozniej wycinanki pipe'ami i blend curve'ami i sweep 2 railami ;) U tworcy rhino fajne video tutsy zauwazylem tips.rhino3d.com. Modeling zakonczony. Czas na texturo, rendering, a moze jakas animacje?...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy