Jump to content

hkropinski

Members
  • Content Count

    4,551
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

hkropinski last won the day on February 12 2009

hkropinski had the most liked content!

Community Reputation

255 Excellent

2 Followers

About hkropinski

  • Rank
    MemberX
  • Birthday 01/15/1991

City (optional)

  • Miasto
    Swarzędz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć! Jako że minęło już całkiem sporo czasu od ostatniego razu kiedy to pokazywałem którąś ze swoich prac, pora to zmienić!:) Wizka kuchni, dłubana wieczorami przez ostatnie 2 tygodnie - czysto prywatnie i totalnie dla przyjemności! Pozdrawiam!
  2. o widze, że komuś tutaj jeszcze za mało krzaczorów;) wyszło super!
  3. zdecydowanie odradzam zasilacz niemodularny, który polecił skalpel - sam z takiego korzystam, z tym że moc 100w większa i jest to katorga, pod trzech miesiącach zaczął piszczeć w stresie, w tej chwili to praktycznie cały czas...
  4. Adku, nie wiem czy problem dotyczy tylko mnie jednak od jakichś 3 tygodni zostaję automatycznie wylogowywany z forum po około 15-20 minutach bezczynności. Sytuacja powtarza się zarówno w mobilnej wersji Chrome'a jak i komputerowej, oczywiście mam włączone zapamiętywanie logowania a problem dotyczy jedynie forum max3d. Możliwe? :) Pozdrawiam!
  5. pełno tego w internetach chociażby tutaj:) LINK
  6. Chyba najrozsądniej skorzystać z metody którą przytoczył deshu, aczkolwiek ja bym po prostu zrobił to na dwie mapy zdepth:) pierwsza odniesie się do 1-planu a druga do 3. Albo prościej! Centrujesz z depth tylko na drugi plan i invert w lens effect:) pozdrawiam
  7. hmm... mówisz, że modelujesz z bazy (która z założenia powinna być prosta i nieskomplikowana), a Twój model posiada siatkę bardziej zagęszczoną niż model, który został przygotowany na kilka lat zanim modelowanie "z bazy" stało się popularne:) To powinno dać do myślenia i należało by jeszcze raz zdecydować, którą drogę modelowania obierzesz. POLECAM LINK Pozdrawiam
  8. 1. a jakie jest pytanie, jeżeli chodzi o to jak to zmapować - podobnie jak z siedzeniem - zaznaczasz krawędzie, convert to seems i relax 2. pamiętaj, że na drewnie w nogach masz inny kąt padania światła, na podłodze wszystko zależy od reflect mapy, po odbiciach krzesła wygląda jakby w ogóle jej nie było, ale jeżeli masz mapę b/w możesz pobawić się ustawieniami rgb lub zwiększyć różnice pomiędzy b/w w Color Map (to wszystko tyczy się ustawień bitmapy w reflect)
  9. Po pierwsze... głupia i jednocześnie ciekawa dyskusja:) i offtop. Chyba Berger chciał pokazać przykłady w jaki sposób prezentacja Mercedesa mogłaby zyskać na atrakcyjności... wydaje mi się, że bokeh na pewno nie był tutaj najważniejszy... Czysto praktycznie: Kramon - Ty na niego zwróciłeś uwagę i z ciekawości: wszyscy wiemy jak wygląda bokeh a jak water dropsy tylko dlaczego uważasz, że na referencji którą pokazał Berger ten.... efekt... bliżej mu do bokeh'u niż kropli wody?:) to na pewno nie są perfekcyjne water dropsy ale skąd stwierdziłeś że to bokeh?:) Czysto teoretycznie: patrząc na to z jeszcze innej perspektywy to krople deszczu = swoisty bokeh:) Pozdrawiam
  10. wszystko ładnie, pięknie tylko tego samochodu mogłoby nie być:p sumując to co napisano wyżej - model nie jest dobry, ale to można by zamaskować, tylko nie ma czym, bo oświetlenie tylko go pogrąża...
  11. ode mnie na dzisiaj szybki test sztucznego oświetlenia: ies, photometric:
  12. Cóż, prawda jest taka, że każda metoda jest dobra i każda ma swoje wady i zalety. W grafice komputerowej również istnieje pojęcie mody, obecnie tyczy się ono budowania bryły i dodawania detalu po uprzednim zagęszczeniu. Co nie zmienia faktu, że wiele doskonałych modeli zostało zrobionych w sposób taki, jaki próbuje naśladować autor wątku. Na chwilę obecną jest krzywo, nie panujesz nad krawędziami, a metoda którą wybrałeś ma to do siebie, że najpierw powinieneś zaplanować jak będzie skonstruowany Twój model a dopiero później brać się za robotę. Narysuj sobie chociażby w PS'ie jak chcesz żeby wyglądała Twoja siatka, a pozwoli Ci to uniknąć niespodziewanych szczegółów przez które tak bardzo zagęszczasz siatkę i jednocześnie wykrzywiasz model. Pozdrawiam
  13. czy ktokolwiek zauważył, że praca ma już prawie 2 lata?^^
  14. xmass -> cieszę się, że Ci się podoba! Szum podłogi od początku zaplanowany, w sumie to trochę nad nim siedziałem wymyślając reflect mapy a najprostsze okazało się najskuteczniejsze... wysokie ustawienia, niski subdiv:) Ściany jak i reszta studia w pełni wymodelowane. W pierwszym poście zamieszczam kolejną mini-pracę, tym razem w wolnym czasie miałem okazję wymodelować własnego elektroćmiczka:) Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy