Jump to content

Luki Luki

Members
  • Content Count

    1,322
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Luki Luki last won the day on August 8 2011

Luki Luki had the most liked content!

Community Reputation

404 Excellent

2 Followers

About Luki Luki

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/01/1979
  1. To jest nas dwóch. Tamten system naprawdę świetne hasła generował najwyraźniej. :)
  2. Heh, coś jak wujek, któremu po kilku kielichach wydaje się, że ma dobry kontakt z młodzieżą. Scenariusz jest bardzo słaby, dialogi cierpią również z powodu kompletnego niezrozumienia czym jest kawał, czy dowcip, i każde zdanie próbuje być śmieszne, co niestety wypada dość żenująco, a puenty brak. Elementy sci-fi wciśnięte kompletnie na siłę. Za to gag z lustrem fajny. Technicznie nadal nie wygląda to tak jak powinno. I nie chodzi nawet o same efekty, a o światło, compositing i grading. Design Bazyliszka kupuję, wszystkie zbliżenia na niego również wyglądają bardzo dobrze. Podsumowując, jak na polską reklamę - spoko, jak na polski film też ujdzie, ale w konfrontacji ze światowymi produkcjami całość wypada raczej blado. Generalnie mam mieszane uczucia. Natomiast ta reklama z hipopotamami, którą PI niedawno zrobiło - świetna.
  3. To raczej oczywiste, biorąc choćby pod uwagę jak bardzo na tacy był podany sposób, w jaki Twardowsky zdobył login i hasło. Wydawało mi się to jasne od razu, ale jednak trzeba było to pokazać, żeby nikt nawet przez chwilę nie musiał się skupić, czy się zastanowić. ;) Nie lubię takich rzeczy w filmach, a niestety się zdarzają.
  4. Bardzo mi się podoba praca kamery i montaż. Do muzyki musiałem się przyzwyczaić, bo na początku wydaje się zupełnie nie pasować. Natomiast całą resztę można opisać dwoma słowami - Uncanny Valley. :)
  5. Mowa zapewne o tym filmie:
  6. Tu jeszcze jakiś serial(?) animowany, renderowany w Unity:
  7. You either keep quiet as a hero, or you speak long enough to see yourself become Dziadek3d. :)
  8. Trochę ta rozmowa nie ma sensu, bo mieszacie Substance Designera z Painterem. Bo to mniej więcej Paintera odpowiednikiem jest dDo. Są darmowe triale, jest w cholerę tutoriali na youtube, można sprawdzić samemu. Dla mnie lepszy jest Quixel Suite, ma prostszy interfejs (do ogarnięcia w 10 minut) i więcej gotowych materiałów. Szybkość w 2.0 jest moim zdaniem poprawiona, a przy odrobinie wyobraźni i doświadczenia z tym jak działają dynamic masks nie trzeba robić wiele testów. Wszystkie trzy softy sprawdzają się lepiej przy low poly, między innymi dlatego, że choćby maskowanie krawędzi opiera się na teksturach, które łatwiej jest uzyskać przy przepalaniu hp do lp. Przy samym hp trzeba robić triki, które nie dadzą równie dobrych rezultatów, co nie znaczy, że się nie da całkowicie.
  9. Właśnie sobie przypomniałem, że ta postać jest zainspirowana przez kilka prac Moniki Pałosz. Zapomniałem o tym, bo zacząłem ją już jakiś czas temu, a oprócz tego przeszła parę zmian od początkowego pomysłu.
  10. Tytuł wyjątkowo po angielsku, bo "mniszka" jednak brzmi trochę dziwnie. Zwłaszcza, że to taka punkowa i fantasy mniszka. Skończyłem tę postać jakiś tydzień temu. Można jeszcze by dużo przy niej zrobić, ale musiałem w końcu powiedzieć "stop". Nie bardzo mam o niej co pisać, może poza tym, że zranił mnie poprzednio Reanimator, zranił na wskroś stwierdzeniem, że zawszę robię tę samą postać. W związku z tym starałem się uciec od okrąglutkiej buźki w kierunku bardziej zdecydowanych kształtów. Tu -> https://www.artstation.com/artwork/8vPzx można zobaczyć wersję wrzuconą do Marmoset Viewera. Musiałem zmienić parę rzeczy, żeby się model z teksturami zmieścił, do tego wyszło parę błędów z mapowaniem po decimate'owaniu. Tu -> https://www.artstation.com/artwork/KelO9 jest wcześniejsza wersja, również w MV bez tekstur i paru detali. Softu było sporo: Maya, Marvelous Designer, Zbrush, Quixel Ddo 1.8, Mudbox i na koniec wszystko renderowane w V-rayu.
  11. Super! Dzięki za tutorial. Jest z tym trochę roboty, ale da się przeżyć.
  12. Byłbym gotów się zakładać, że postaci są podmalowywane na obiektach 3d. Pięknie to wygląda, animacja jest genialna, stylówa cudowna. Trochę się obawiam fabuły, ale oczywiście i tak liczę, że uda się zebrać kasę i zrobić film w całości. Szacun i gratulacje. :)
  13. Lada dzień. Już od paru lat to ma się stać zaraz, za chwilę. GI jest niemal na pewno wypalone Lightmassem do lightmapy, plus reflection capture do odbić.
  14. Mudbox kosztuje 10 euro miesięcznie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy