Posted May 18May 18 Cześć, wgryzam się w Majkę i Vraya (pracując od lat na Maxie i Coronie więc momentami jest rzeźba) i walczę z drobnym babolem. Otóż robię clay'a z widoczną siatką (geometria lowpoly renderowana z subdividem poprzez Vay Subdivision Attribute) i niektóre linie siatki liczą się pogrubione i zniekształcone. Screen tłumaczy wszystko. Czemu to tak?
May 19May 19 skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha? Edited May 19May 19 by Skyrush
May 19May 19 Author Tak, chyba że powinno to być zrobione inaczej niż Delete by Type -> History + Freez Transformations
May 19May 19 Author Problem powoduje Vray Subdivision Attribute i opcja Render as subdivision surface. Rzecz w tym że to jest główny punkt programu - chcę móc pokazać bazową siatkę low poly na modelu po subdividzie
May 19May 19 Author Przeklikałem wszystko, nie pomaga. Internet mówi, że to napotkany już wcześniej bug w połączeniu Maya+Vray. Wygląda na to że w dalszym ciągu nie rozwiązany. Edited May 19May 19 by Sok
Create an account or sign in to comment