Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pytanie jak wymodelowac usta dla postaci by pozniej bylo latwiejsze ich animowanie?? czy powinno modelowac sie otwarta czy zamknieta buzie??

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695

 

Ważne są loopy wokół ust, żeby było dostatecznie dużo, żeby je ładnie zeskinować przy rigowaniu. Mi się lepiej robi lekko rozchylone, czy przy rozluźnionej szczęce, jest wtedy łatwiejszy dostęp do ust, jamy ustnej etc. i normalka nie wyrzuca błędów, ale za to przy samym modelu musisz mieć świadomość, że podbródek się zmniejszy i policzki się uwypuklą etc. przy zaciśniętej szczęce. To chyba kwestia workflow, może ktoś ma inne zdanie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności