Napisano 7 Luty 201114 l Witam mam pytanie jak wymodelowac usta dla postaci by pozniej bylo latwiejsze ich animowanie?? czy powinno modelowac sie otwarta czy zamknieta buzie??
Napisano 7 Luty 201114 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 Ważne są loopy wokół ust, żeby było dostatecznie dużo, żeby je ładnie zeskinować przy rigowaniu. Mi się lepiej robi lekko rozchylone, czy przy rozluźnionej szczęce, jest wtedy łatwiejszy dostęp do ust, jamy ustnej etc. i normalka nie wyrzuca błędów, ale za to przy samym modelu musisz mieć świadomość, że podbródek się zmniejszy i policzki się uwypuklą etc. przy zaciśniętej szczęce. To chyba kwestia workflow, może ktoś ma inne zdanie.
Napisano 7 Luty 201114 l Zerknij na to, to wyjaśnia po co są tak a nie inaczej ukłądane loopy na twarzy.