Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam pytanie jak wymodelowac usta dla postaci by pozniej bylo latwiejsze ich animowanie?? czy powinno modelowac sie otwarta czy zamknieta buzie??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 888
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695

 

Ważne są loopy wokół ust, żeby było dostatecznie dużo, żeby je ładnie zeskinować przy rigowaniu. Mi się lepiej robi lekko rozchylone, czy przy rozluźnionej szczęce, jest wtedy łatwiejszy dostęp do ust, jamy ustnej etc. i normalka nie wyrzuca błędów, ale za to przy samym modelu musisz mieć świadomość, że podbródek się zmniejszy i policzki się uwypuklą etc. przy zaciśniętej szczęce. To chyba kwestia workflow, może ktoś ma inne zdanie.

Napisano

Zerknij na to, to wyjaśnia po co są tak a nie inaczej ukłądane loopy na twarzy.

 

expressgw3.gif

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności