tweety Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Poniższy sposób dodawania mapy HDRi do sceny pokazuje tylko sposób na dodanie mapy jako tła dla renderowanej sceny. Nie jest w żaden sposób powiązany ze sposobem na oświetlanie scen za pomocą map HDRI. Powyższy sposób działa na silnikach: Vray, Mental Ray, Scanline. Wymagane orpogramowanie: od 3ds max 6 wzwyż. 1. Otwórz Material Editor (M) i Envirnoment and Effects (8) 2. Kliknij w zaznaczony slot. 3. Wybierz pozycję Bitmap 4. Wybierz swoją mapę HDRI 5. W oknie Setup widzisz podgląd mapy. Ustaw ją tak jak widzisz. 6. Przeciągnij slot z Envirnoment and Effects do kuleczki w Material Editor. Użyj opcji Instance. 7. Twoja mapa znalazł się w Material Editorze. Teraz zmień rodzaj mapowania na Spherical i testowo wypróbuj. Pozdrawiam tweety 1
Rekomendowane odpowiedzi