Jump to content
Sign in to follow this  
kamilD

baking włosów- problem

Recommended Posts

Cześć,Mam problem z kórym nie mogę sobie poradzić. Szukałem w necie, ale nic nie znalazłem na ten temat.Odnośnie problemu. Chciałbym przepalić sobie zarost zrobiony w xgen'ie (Maya) na texture.Proces jak to u mnie wygląda:Robie włosy w xgenie, następnie konwertuje je do spline'ow, później robie "curve to tube mesh" .Mając włosy jako polygony i moją głowę na któą chce je przepalić exportuje włosy jako high, a głowe jako low i wypalam to w xNormal (jak przepalam w mayi to efekt jest taki sam)Wszystko by było git gdyby nie to, że włosy przepalają się w miejscach w których nie powinno ich być. Na obrazku wiadać jak to wygląda po przepaleniu. Włosy powinny być tylko na brodzie i wąsach, a jak widać są też na nosie, oczach, uchu, z tylu głowy, na ustach.Nie mam pojecia czemu tak się dzieje, może wy będziecie wiedzieć.Z góry dzięki za pomoc.ps. Wygląda to tak jakby była robiona projekcja tego zarostu na iinne elementy.ps. Mapowanie jest na pewno dobre i nie jest jego wina, bo robiłem testy na różnych mapowaniach i efekt jest taki sam. Problem jest jakby w samej projekcji, jakby on nie robił jej tylko tam gdzie jest najbliżej zarost tylko jak go widzi np. tył głowy to go też zrobi, ale nie wiem jak się tego efektu pozbyć.Jakiś problem jest z tworzeniem tekstu, wszystko się zlewa w jeden tekst.......

Edited by kamilD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy