Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Z racji tego, że dopiero zaczynam uczyć się teksturowania napotkałem na pewniem problem. Chciałem przygotowac model w 3ds maxie do oteksturowania go w Substance painter korzystając z tego poradnika https://www.youtube.com/watch?v=o_N2rkMhk7Q.

wyszła mi pewna rozbieżność jeśli chodzi o te "mapy" widoczne na screenach. Chcę, żeby efekt końcowy mapy był taki jak na Unwrap UWV, czyli ładnie ułożone tekstury, a nie taki jak na drugim screenie z gotowej mapy. Co zrobić, żeby ta siatka byla taka sama jak na UVW Map, bo chyba taka powinna być?. Jestem jeszcze totalnie zielony w tej materii. Co robie nie tak ? :d. Prosze o pomoc

Pozdrawiam ;)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności