doomtrader Napisano 9 Październik 2018 Napisano 9 Październik 2018 Wastelands Interactive – wypełnione sympatycznymi ludźmi studio z Łodzi, poszukuje osoby która będzie organziować oraz sprawdzac jakość pracy naszych podwykonawców 3D. Na pewno musi mieć doświadczenie, ale nie musi być rzeźnikiem. Zależy nam na tym aby była skrupulatna, obowiązkowa i terminowa, a także umiała przekazywać konstruktywną krytykę. Praca na miejscu. Zakres obowiązków: Prowadzenie projektów dla klientów z zakresu grafiki 3D (okazjonalnie 2D) Kontakt z klientem, ustalanie założeń projektów, harmonogramu, itd. Określanie zapotrzebowania na artystów przy danym projekcie, dobór odpowiednich osób do odpowiednich zadań Rola pierwszej ściany feedbacku w zespole. Utrzymywanie wysokiej jakości assetów wychodzących do klienta, zapewnienie feedbacku dla grafików pracujących nad assetami, wyłapywanie błędów zarówno technicznych jak i artystycznych Wsparcie zespołu w kwestiach technicznych Tworzenie i rozwijanie dokumentów związanych z workflow pracy nad danym projektem, list assetów, wymagań technicznych, itd. Ustalenie i rozwijanie pipelinu w projektach Zarządzanie outsourcowym zespołem artystów Ścisła współpraca z liderami zespołów w kwestii planowania pracy W czasie wolnym od zarządzania i planowania, tworzenie assetów 3D :) Wymagania: 3+ lat doświadczenia w pracy nad assetami 3D na potrzeby gier video Znajomość 3DS Max, Zbrush, Photoshop, Marmoset Toolbag, Substance Painter Udokumentowane doświadczenie w pracy w zespole Dobra znajomość zarówno nowych jak i starszych technik tworzenia grafiki 3D Umiejętność modelowania, rzeźbienia, wypalania map, teksturowania, prezentacji postaci i elementów otoczenia Duża wiedza techniczna dotycząca procesu tworzenia modeli do gier Świetne umiejętności komunikacji i organizacji pracy Dobra znajomość języka angielskiego Pozytywne nastawienie i dużo cierpliwości Podeślij info o sobie i tym co robiłeś na maila: praca(at)wastelands-interactive.com Jeśli ktoś nie jest pewien czy spełnia wszystkie nasze wymagania, ślijcie śmiało CV i portfolio. Podsumowując szukamy osoby, która ogarnia organikę i hard surface i będzie w stanie kontrolowac jakość tego co nam nadsyła outsource a wolnym czasie sama pomodeluje. Temat dotyczy w sporej części tego co robimy dla Paradox Interactive.
Rekomendowane odpowiedzi