scgstudio Napisano 23 Listopad 2018 Napisano 23 Listopad 2018 (edytowane) siemanko :) Jako, że jest to mój pierwszy pierwszy post, proszę o wyrozumiałość jeślłi post jest nie w tym wątku co potrzeba :) Tematem tego wątku jest skrypt, któy pozwala na edycję normalnych vertexów. Posiada 3 różne algorytmy generowania normalnych: 1. bazując na topologii obiektu 2. uzywając projekcji z gizma 3. projekcja normalnych z innego obiektu Całość opiera się na 7 warstwach na jakie może być podzielony obiekt, z których każda może być traktowana oddzielnie. Podział nie jest fizyczny oczywiście :) link do video z tutorialem, jak to działa i jak się to używa: Jestem ciekaw Waszych opinii i komentarzy :) Adam Edytowane 1 Grudzień 2018 przez scgstudio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się