Skocz do zawartości

Vertex Normal Toolkit dla 3ds max


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

siemanko :)

Jako, że jest to mój pierwszy pierwszy post, proszę o wyrozumiałość jeślłi post jest nie w tym wątku co potrzeba :)

Tematem tego wątku jest skrypt, któy pozwala na edycję normalnych vertexów.

Posiada 3 różne algorytmy generowania normalnych:

1. bazując na topologii obiektu

2. uzywając projekcji z gizma

3. projekcja normalnych z innego obiektu

Całość opiera się na 7 warstwach na jakie może być podzielony obiekt, z których każda może być traktowana oddzielnie.

Podział nie jest fizyczny oczywiście :)

link do video z tutorialem, jak to działa i jak się to używa:

Jestem ciekaw Waszych opinii i komentarzy :)

Adam

Edytowane przez scgstudio
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności