Jump to content
Sign in to follow this  
scgstudio

Vertex Normal Toolkit dla 3ds max

Recommended Posts

siemanko :)

Jako, że jest to mój pierwszy pierwszy post, proszę o wyrozumiałość jeślłi post jest nie w tym wątku co potrzeba :)

Tematem tego wątku jest skrypt, któy pozwala na edycję normalnych vertexów.

Posiada 3 różne algorytmy generowania normalnych:

1. bazując na topologii obiektu

2. uzywając projekcji z gizma

3. projekcja normalnych z innego obiektu

Całość opiera się na 7 warstwach na jakie może być podzielony obiekt, z których każda może być traktowana oddzielnie.

Podział nie jest fizyczny oczywiście :)

link do video z tutorialem, jak to działa i jak się to używa:

Jestem ciekaw Waszych opinii i komentarzy :)

Adam

Edited by scgstudio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy