Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

siemanko :)

Jako, że jest to mój pierwszy pierwszy post, proszę o wyrozumiałość jeślłi post jest nie w tym wątku co potrzeba :)

Tematem tego wątku jest skrypt, któy pozwala na edycję normalnych vertexów.

Posiada 3 różne algorytmy generowania normalnych:

1. bazując na topologii obiektu

2. uzywając projekcji z gizma

3. projekcja normalnych z innego obiektu

Całość opiera się na 7 warstwach na jakie może być podzielony obiekt, z których każda może być traktowana oddzielnie.

Podział nie jest fizyczny oczywiście :)

link do video z tutorialem, jak to działa i jak się to używa:

Jestem ciekaw Waszych opinii i komentarzy :)

Adam

Edytowane przez scgstudio

  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności