Pierzak Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 jak można obiekt zrobiony w ZBrush wrzucic do 3ds max? mozna go jakios importowac czy cos?
Marcin Napisano 16 Listopad 2004 Napisano 16 Listopad 2004 poprzez export z narzedzia tool (narzedzia narzedzie :P) bierzesz export do *.obj http://www.maxplugins.de
Pierzak Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 z tym nie mam problemu tyle ze jak robie exprot to mam tylko pliki z rozszerzeniami tekstur pds, tiff i costam jeszcze.
Marcin Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 a tif to nie mapa ? ;) importujesz obiekt jako obj ... zapewne jakos jest zmapowany wiec nakladasz te mapy odpowiednio jako kolor , disp , bump i co tam jeszcze wygrzmociles ;)
Pierzak Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 ok... nie do swojego kompa bede mial dostep dopiero jutro wieczorkiem wiec zobacze jeszcze raz co i jak. jak bede sie dalej błąkał jak dziecko we mgle to wrzuce jakis zrzuty ekranu czy cos i wytlumacze dokladniej Dziex
Pierzak Napisano 18 Listopad 2004 Autor Napisano 18 Listopad 2004 Ok. 1. Klikam "document" a potem "exprot" --->pic1.jpg 2. Z wysuwanej listy nie moge wybrac .obj ---> pic2.jpg Dlaczego? przyznaje, dopiero ucze sie z brush-a. Wiec moze powod jest banalny
Marcin Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 mowilem ze exportuje sie z tool ... to tam gdzie wybierasz z-sphere i inne obiekty 3d ... i nizej masz export ...
Pierzak Napisano 19 Listopad 2004 Autor Napisano 19 Listopad 2004 aaaahhhaaaaa no tak jakos mi umknelo. thx
Rekomendowane odpowiedzi