Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moze to kogos zainteresuje niemniej jedank wizualizacja musi byc oparta na DirectX a wszystkie szczegoly ponizej, moze jednak komus sie uda cos zdzialac tak jak z 1st May

 

Imagine Cup jest konkursem, który pierwotnie powstał przede wszystkim z myślą o studentach pasjonującycjh się programowaniem. Jednak w najnowszej edycji liczba kategorii konkursowych wzrosła tak znacznie, że trudno już mówić tylko o programistach. Ogólne zasady pozostają jednak zbliżone. Jak piszą ogranizatorzy: Pamiętajcie - przede wszystkim liczy się dobry pomysł. Rozwiązanie, które stworzycie, nie musi być wcale duże - powinno być oparte na mądrym, zaskakującym, inteligentnym pomyśle, a także W roku 2005 zachęcamy Was do myślenia o wielkich sprawach. Przyłączcie się do innych podobnie myślących studentów z całego świata. Zastosujcie technologię do zniesienia dzielących nas barier - tych starych i tych nowych.

 

Edycja 2005 będzie przebiegać w następujących kategoriach:

 

Projektowanie oprogramowania (Software Design),

Projekt dla Office (Office Designer),

Algorytm (Algorithm),

Wizualizacja (Rendering),

Krótki Film (Short Film),

Business Plan,

Technologie informatyczne (IT/IT High School),

Tworzenie witryny internetowej (Web Development, Web Development High School),

Visual Gaming,

Visual Gaming High School.

 

Na wszystkich nagrodzonych uczestników czekają jak zawsze atrakcyjne nagrody pieniężne - nawet 25 000 dol. (!), wyjazd do Japonii, a także to co najważniejsze czyli oczywiście sława... ;-) Warto przypomnieć, że wśród finalistów poprzedniej edycji znalezła się m.in. grupa polskich studentów z Politechniki Poznańskiej.

 

Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu Imagine Cup, lista nagród, link rejestracji znajdują się na stronie http://www.microsoft.com/poland/developer/imaginecup.

 

Wizualizacja (Rendering)

 

W kategorii konkursowej Wizualizacja studenci „opowiadają” historię trójwymiarowo, łącząc uzdolnienia artystyczne z umiejętnościami kodowania i zdolnościami algorytmicznymi. Zespoły tworzą historię będącą interpretacją tematu przewodniego całego konkursu — „znoszenie barier”.

 

Wytyczne ogólne:

zespoły co najwyżej czteroosobowe

motyw przewodni — znoszenie barier

najlepsza wizualizacja w czasie rzeczywistym, wykorzystująca DirectX i napisana w Visual Studio .NET

do drugiej rundy awansuje co najwyżej 30 zespołów

zwycięska drużyna zostanie zaproszona na ceremonię rozdania nagród w Japonii

 

Składniki rozwiązania:

Runda 1 — przygotowanie streszczenia i rozrysowanie kadrów

Runda 2 — wizualizacja w czasie rzeczywistym, opis projektu i specyfikacja techniczna

 

Wymagane elementy:

Runda 1 — streszczenie nie może mieć więcej niż 500 słów i musi być napisane w języku angielskim. Rozrysowane kadry powinny mieć postać prezentacji Microsoft PowerPoint; rozmiar pliku nie powinien przekroczyć 25 MB

Runda 2 — dokumentacja musi być napisana w języku angielskim i nie może mieć więcej niż 5 stron długości

pakiet zgłoszeniowy po spakowaniu do archiwum ZIP nie może mieć więcej niż 150 MB

w rozwiązaniu należy użyć Visual Studio .NET oraz DirectX9

 

Elementy podlegające ocenie:

 

Runda 1 — ocena streszczeń i rozrysowanych kadrów

50% pomysł historii (na podstawie streszczenia i rozrysowanych kadrów)

50% ekspresyjność oraz artyzm (na podstawie rozrysowanych kadrów)

 

Runda 2 — ocena wizualizacji

30% pomysł opowiadania

30% efekty wizualne

20% złożoność techniczna

20% dopracowanie projektu

 

Wysokość nagród:

I miejsce 8.000 USD

II miejsce 4.000 USD

III miejsce 3.000 USD

  • Wyświetleń 874
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności