rly Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Moze to kogos zainteresuje niemniej jedank wizualizacja musi byc oparta na DirectX a wszystkie szczegoly ponizej, moze jednak komus sie uda cos zdzialac tak jak z 1st May Imagine Cup jest konkursem, który pierwotnie powstał przede wszystkim z myślą o studentach pasjonującycjh się programowaniem. Jednak w najnowszej edycji liczba kategorii konkursowych wzrosła tak znacznie, że trudno już mówić tylko o programistach. Ogólne zasady pozostają jednak zbliżone. Jak piszą ogranizatorzy: Pamiętajcie - przede wszystkim liczy się dobry pomysł. Rozwiązanie, które stworzycie, nie musi być wcale duże - powinno być oparte na mądrym, zaskakującym, inteligentnym pomyśle, a także W roku 2005 zachęcamy Was do myślenia o wielkich sprawach. Przyłączcie się do innych podobnie myślących studentów z całego świata. Zastosujcie technologię do zniesienia dzielących nas barier - tych starych i tych nowych. Edycja 2005 będzie przebiegać w następujących kategoriach: Projektowanie oprogramowania (Software Design), Projekt dla Office (Office Designer), Algorytm (Algorithm), Wizualizacja (Rendering), Krótki Film (Short Film), Business Plan, Technologie informatyczne (IT/IT High School), Tworzenie witryny internetowej (Web Development, Web Development High School), Visual Gaming, Visual Gaming High School. Na wszystkich nagrodzonych uczestników czekają jak zawsze atrakcyjne nagrody pieniężne - nawet 25 000 dol. (!), wyjazd do Japonii, a także to co najważniejsze czyli oczywiście sława... ;-) Warto przypomnieć, że wśród finalistów poprzedniej edycji znalezła się m.in. grupa polskich studentów z Politechniki Poznańskiej. Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu Imagine Cup, lista nagród, link rejestracji znajdują się na stronie http://www.microsoft.com/poland/developer/imaginecup. Wizualizacja (Rendering) W kategorii konkursowej Wizualizacja studenci „opowiadają” historię trójwymiarowo, łącząc uzdolnienia artystyczne z umiejętnościami kodowania i zdolnościami algorytmicznymi. Zespoły tworzą historię będącą interpretacją tematu przewodniego całego konkursu — „znoszenie barier”. Wytyczne ogólne: zespoły co najwyżej czteroosobowe motyw przewodni — znoszenie barier najlepsza wizualizacja w czasie rzeczywistym, wykorzystująca DirectX i napisana w Visual Studio .NET do drugiej rundy awansuje co najwyżej 30 zespołów zwycięska drużyna zostanie zaproszona na ceremonię rozdania nagród w Japonii Składniki rozwiązania: Runda 1 — przygotowanie streszczenia i rozrysowanie kadrów Runda 2 — wizualizacja w czasie rzeczywistym, opis projektu i specyfikacja techniczna Wymagane elementy: Runda 1 — streszczenie nie może mieć więcej niż 500 słów i musi być napisane w języku angielskim. Rozrysowane kadry powinny mieć postać prezentacji Microsoft PowerPoint; rozmiar pliku nie powinien przekroczyć 25 MB Runda 2 — dokumentacja musi być napisana w języku angielskim i nie może mieć więcej niż 5 stron długości pakiet zgłoszeniowy po spakowaniu do archiwum ZIP nie może mieć więcej niż 150 MB w rozwiązaniu należy użyć Visual Studio .NET oraz DirectX9 Elementy podlegające ocenie: Runda 1 — ocena streszczeń i rozrysowanych kadrów 50% pomysł historii (na podstawie streszczenia i rozrysowanych kadrów) 50% ekspresyjność oraz artyzm (na podstawie rozrysowanych kadrów) Runda 2 — ocena wizualizacji 30% pomysł opowiadania 30% efekty wizualne 20% złożoność techniczna 20% dopracowanie projektu Wysokość nagród: I miejsce 8.000 USD II miejsce 4.000 USD III miejsce 3.000 USD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się