Napisano 18 Listopad 200420 l Moze to kogos zainteresuje niemniej jedank wizualizacja musi byc oparta na DirectX a wszystkie szczegoly ponizej, moze jednak komus sie uda cos zdzialac tak jak z 1st May Imagine Cup jest konkursem, który pierwotnie powstał przede wszystkim z myślą o studentach pasjonującycjh się programowaniem. Jednak w najnowszej edycji liczba kategorii konkursowych wzrosła tak znacznie, że trudno już mówić tylko o programistach. Ogólne zasady pozostają jednak zbliżone. Jak piszą ogranizatorzy: Pamiętajcie - przede wszystkim liczy się dobry pomysł. Rozwiązanie, które stworzycie, nie musi być wcale duże - powinno być oparte na mądrym, zaskakującym, inteligentnym pomyśle, a także W roku 2005 zachęcamy Was do myślenia o wielkich sprawach. Przyłączcie się do innych podobnie myślących studentów z całego świata. Zastosujcie technologię do zniesienia dzielących nas barier - tych starych i tych nowych. Edycja 2005 będzie przebiegać w następujących kategoriach: Projektowanie oprogramowania (Software Design), Projekt dla Office (Office Designer), Algorytm (Algorithm), Wizualizacja (Rendering), Krótki Film (Short Film), Business Plan, Technologie informatyczne (IT/IT High School), Tworzenie witryny internetowej (Web Development, Web Development High School), Visual Gaming, Visual Gaming High School. Na wszystkich nagrodzonych uczestników czekają jak zawsze atrakcyjne nagrody pieniężne - nawet 25 000 dol. (!), wyjazd do Japonii, a także to co najważniejsze czyli oczywiście sława... ;-) Warto przypomnieć, że wśród finalistów poprzedniej edycji znalezła się m.in. grupa polskich studentów z Politechniki Poznańskiej. Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu Imagine Cup, lista nagród, link rejestracji znajdują się na stronie http://www.microsoft.com/poland/developer/imaginecup. Wizualizacja (Rendering) W kategorii konkursowej Wizualizacja studenci „opowiadają” historię trójwymiarowo, łącząc uzdolnienia artystyczne z umiejętnościami kodowania i zdolnościami algorytmicznymi. Zespoły tworzą historię będącą interpretacją tematu przewodniego całego konkursu — „znoszenie barier”. Wytyczne ogólne: zespoły co najwyżej czteroosobowe motyw przewodni — znoszenie barier najlepsza wizualizacja w czasie rzeczywistym, wykorzystująca DirectX i napisana w Visual Studio .NET do drugiej rundy awansuje co najwyżej 30 zespołów zwycięska drużyna zostanie zaproszona na ceremonię rozdania nagród w Japonii Składniki rozwiązania: Runda 1 — przygotowanie streszczenia i rozrysowanie kadrów Runda 2 — wizualizacja w czasie rzeczywistym, opis projektu i specyfikacja techniczna Wymagane elementy: Runda 1 — streszczenie nie może mieć więcej niż 500 słów i musi być napisane w języku angielskim. Rozrysowane kadry powinny mieć postać prezentacji Microsoft PowerPoint; rozmiar pliku nie powinien przekroczyć 25 MB Runda 2 — dokumentacja musi być napisana w języku angielskim i nie może mieć więcej niż 5 stron długości pakiet zgłoszeniowy po spakowaniu do archiwum ZIP nie może mieć więcej niż 150 MB w rozwiązaniu należy użyć Visual Studio .NET oraz DirectX9 Elementy podlegające ocenie: Runda 1 — ocena streszczeń i rozrysowanych kadrów 50% pomysł historii (na podstawie streszczenia i rozrysowanych kadrów) 50% ekspresyjność oraz artyzm (na podstawie rozrysowanych kadrów) Runda 2 — ocena wizualizacji 30% pomysł opowiadania 30% efekty wizualne 20% złożoność techniczna 20% dopracowanie projektu Wysokość nagród: I miejsce 8.000 USD II miejsce 4.000 USD III miejsce 3.000 USD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto