Skocz do zawartości

Programista podejmie się pisania gier (Game Developer) - (Silnik Unity)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich
Jako iż to mój pierwszy post to z góry przepraszam jeśli w złym dziale.
Otóż zajmuje się od wielu lat programowaniem i chciałbym podjąć współpracę z grafikiem lub grafikami nad stworzeniem gry.
Dla mnie gatunek gry nie ma większego znaczenia, jedynym problemem jest dla mnie to iż nie znam się na grafice 2D/3D i większość projektów u mnie leży z tego też powodu.
Współpracę mogę podjąć na zasadzie "po pracy", czyli jako grupa pasjonatów (jeśli jeszcze są takie osoby) i jak złożymy projekt to wtedy się pomyśli wspólnie o wynagrodzeniu.
Druga opcja jest taka że mogę robić grę na zlecenie.
Co do mnie to do silnika Unity posiadam liczne dodatki, które także będą mogły zostać wykorzystane.
Posiadam także w razie potrzeby 2 serwery (jeden z telefonu na bazę danych MySQL i PHP, drugi w zapasie na serwer do gry w systemie Windows o w miarę dobrej konfiguracji)
Posiadam także wykupione konto na 2D Game Assets Store & Free - CraftPix.net (grafiki 2D)

Jeśli chodzi o mnie to posiadam konto na Steam-ie jak i sklepie Play.
Zakres moich umiejętności:
- Tworzenie gier 2D i 3D
- Tworzenie gier typu MMO, FPS, RTS, SnadBox
- Obsługa/Tworzenie skryptów PHP i baz MySQL (miedzy innymi Tworzenie konta, zapisywanie postępów gracza, ranking graczy Feedback itp.)
- Komunikacja Serwer <-> Klient w protokole UDP (mogę także TCP, ponieważ przeglądałem dokumentację i mam odpowiednie zasoby), czyli gry wieloosobowe, albo z wykorzystaniem serwera
- Małe modyfikacje animacji i postaci 3D (dzięki odpowiedniemu dodatkowi do Unity.)
- Używanie narzędzi do optymalizacji (Profiler i Frame Debugger)
- Oraz zapewne wiele innych możliwości
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days