Skocz do zawartości

Tryb DirectX - no 2-sided faces in viewport


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Problem polega na tym ... ostatnio przestawilem sie na tryb DirectX w maxie ze wzgledu ulatwionej pracy przy duzej ilosci polygonow jakie zrzeraja obiekty z archicada ... ale tu pojawia sie problem ... Tryb chodzi na Dx 9 ale gdy mam obiekt tak jak w zalączniku nawet wlaczenie opcji 2-sided tego nie rozwiązuje

 

rozwiazuje natomiast uzycie materialu Standard z opcja 2-sided ... ale nie moge wszystkiego na tym materiale wydziwidz jak pracuje w v-rayu ..

 

wiec pytanie bo mam Radeona 9500 zmodowanego na FireGL X-2 256 ... czy to moze byc wina sterownika ? czy jakas trefna wersja Directa ? lub moze nie wiem o jakiejs opcji w Driver setings ? ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak ... jest ona standardowo wlaczona podczas importu DWG lub nawet tworzenia obiektow w maxie 7 (to juz standard ) gdy ja wylacze obiekt jest caly czarny ... :/

 

modyfikator normals tez nic nie daje ... :/ sam juz nie wiem ... probowalem takze w trybie Dx8.1 ale jest to samo ...

Napisano

Miałem ten sam problem przy imporcie z MicroStation i do dziś nie umiem go rozwiązać. Mam nadzieję, że ktoś to rozgryzie w końcu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności