Skocz do zawartości

Jak przypisac textury dla windows/doors w max6


Penny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie - czy ktos z Was zetknal sie z przypisywaniem textur do drzwi lub okien itd - chodzi mi o standardowe obiekty w pasku Create - Windows/Doors etc. Otoz mozna tam edytowac te np. drzwi otwierac je itd ale tego obiektu nie da sie rozdzielic na facey i przypisac odpowiednim odpowiednie texturki... A wiec jak przy zachowaniu funkcjonalnosci jak np. otwieranie dzrwi w opcjach drzwi pokolorowac futryne na jeden kolor a same drzwi na inny? Moze ktos to juz przerabial.. ?

To samo dotyczy okiem jak sprawic aby szyba byla przezroczystA?

 

Pozdrawiam i dziekuje

Penny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

dodac modyfikator edit poly i przypisac odpowiednim elementom inne ID pozniej dodac do obiektu material Multi-sub i do odpowiednich slotów odpowiadajacym innym ID dodac materialy / textury ...

 

nie wiem mozliwe ze obiek juz ma oddzielne ID dla kazdego elementu ... na poczatku przypisz ten materaial Multi Sub i pozmieniaj kolory w poszczegolnych materialach ... zobaczysz ktore do ktorego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem mozliwe ze obiek juz ma oddzielne ID dla kazdego elementu ... na poczatku przypisz ten materaial Multi Sub i pozmieniaj kolory w poszczegolnych materialach ... zobaczysz ktore do ktorego ...

Wlasnie i kto by na to wpadl.. ze wszystko bylo juz za mnie zrobione:) Tzn ze materialy miale juz oddzielne ID i pozostalo przydzieliic material multi/sub i kolory...

Dziekuje za pomoc..

A tak na marginesie to mam nadzieje ze przy 20 roznych oknach w tej samej scenie ID nie beda sie gryzly jesli kazde okno bedzie mialo inne kolorki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawosci zajzalem do helpa ...

 

Material ID Window/Material Component

1 Front Rails

2 Back Rails

3 Panels (glazing), with 50% opacity

4 Front Frame

5 Back Frame

 

z reszta zajzyj do helpa ...

 

3d max reference > creating geometry > Creating architectural objects > ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności