Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Panowie,

 

mam problem z BIPED'em:

Do swojego mesh'a dodałem BIPED , wpasowałem go jak trzeba dodałem do mesha PHISIQUE i wszystko ładnie poszło.

Następnie w panelu motion wygenerowałem kilka kroków coby mój mesh poruszał się w miarę realnie.

no i tu zaczyna się problem.

w moim zamyśle jest zrobienie animacji jak rozpedzony TIR potrąca postać i ta postać ma realistycznie zostać uderzona.

pomyślałem że zrobie to najlepiej reactorem. wiec dodałem RBcollection tam wpakowałem PLANE(droga dla tira) , boxa (improwizacja tira) i.... tu mam problem czy dodać tylko mesh czy mesh i BIPED.

Jak zrobie preview a wcześniej dodałem tylko mesh -->to tylko box się porusza, a jak dodam mesh i BIPED to tylko biped i box sie poruszaja. przy czym jbox zamiast potrącic BIPEDA to przez niego przenika, a mesh stoi jak słup soli.

oczywiście w reactorze dla boxa , plane i mesha i BIPEDA kliknąłem box UNYIELDING.

Co tu robie źle?

 

Pomyślałem sobie że może simclothem to zrobię:

wiec do boxa, plane i mesha dodałem SIMCLOTH z ustawieniami plane=deflector box=deflector mesh=rigidbody .

Wynik jest taki że box ponownie przenika przez mesh z BIPEDEM,

 

co robić?

moze jest jakiś inny sposób ?

 

Wielkie dzięki i pozdrawiam.

 

RAFIItong

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W Reactorze jest coś takiego jak RagDoll... właśnie do takich rzeczy. Podpinasz mesha i ustawiasz zakresy deformacji i wychyleń stawów... a potem symulacja. Musi zadziałać :) zajrzyj do helpa.. będzie git.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności