Napisano 29 Listopad 200420 l Panowie, mam problem z BIPED'em: Do swojego mesh'a dodałem BIPED , wpasowałem go jak trzeba dodałem do mesha PHISIQUE i wszystko ładnie poszło. Następnie w panelu motion wygenerowałem kilka kroków coby mój mesh poruszał się w miarę realnie. no i tu zaczyna się problem. w moim zamyśle jest zrobienie animacji jak rozpedzony TIR potrąca postać i ta postać ma realistycznie zostać uderzona. pomyślałem że zrobie to najlepiej reactorem. wiec dodałem RBcollection tam wpakowałem PLANE(droga dla tira) , boxa (improwizacja tira) i.... tu mam problem czy dodać tylko mesh czy mesh i BIPED. Jak zrobie preview a wcześniej dodałem tylko mesh -->to tylko box się porusza, a jak dodam mesh i BIPED to tylko biped i box sie poruszaja. przy czym jbox zamiast potrącic BIPEDA to przez niego przenika, a mesh stoi jak słup soli. oczywiście w reactorze dla boxa , plane i mesha i BIPEDA kliknąłem box UNYIELDING. Co tu robie źle? Pomyślałem sobie że może simclothem to zrobię: wiec do boxa, plane i mesha dodałem SIMCLOTH z ustawieniami plane=deflector box=deflector mesh=rigidbody . Wynik jest taki że box ponownie przenika przez mesh z BIPEDEM, co robić? moze jest jakiś inny sposób ? Wielkie dzięki i pozdrawiam. RAFIItong
Napisano 29 Listopad 200420 l W Reactorze jest coś takiego jak RagDoll... właśnie do takich rzeczy. Podpinasz mesha i ustawiasz zakresy deformacji i wychyleń stawów... a potem symulacja. Musi zadziałać :) zajrzyj do helpa.. będzie git.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto