RAFIII Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 Panowie, mam problem z BIPED'em: Do swojego mesh'a dodałem BIPED , wpasowałem go jak trzeba dodałem do mesha PHISIQUE i wszystko ładnie poszło. Następnie w panelu motion wygenerowałem kilka kroków coby mój mesh poruszał się w miarę realnie. no i tu zaczyna się problem. w moim zamyśle jest zrobienie animacji jak rozpedzony TIR potrąca postać i ta postać ma realistycznie zostać uderzona. pomyślałem że zrobie to najlepiej reactorem. wiec dodałem RBcollection tam wpakowałem PLANE(droga dla tira) , boxa (improwizacja tira) i.... tu mam problem czy dodać tylko mesh czy mesh i BIPED. Jak zrobie preview a wcześniej dodałem tylko mesh -->to tylko box się porusza, a jak dodam mesh i BIPED to tylko biped i box sie poruszaja. przy czym jbox zamiast potrącic BIPEDA to przez niego przenika, a mesh stoi jak słup soli. oczywiście w reactorze dla boxa , plane i mesha i BIPEDA kliknąłem box UNYIELDING. Co tu robie źle? Pomyślałem sobie że może simclothem to zrobię: wiec do boxa, plane i mesha dodałem SIMCLOTH z ustawieniami plane=deflector box=deflector mesh=rigidbody . Wynik jest taki że box ponownie przenika przez mesh z BIPEDEM, co robić? moze jest jakiś inny sposób ? Wielkie dzięki i pozdrawiam. RAFIItong
Kris_R Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 W Reactorze jest coś takiego jak RagDoll... właśnie do takich rzeczy. Podpinasz mesha i ustawiasz zakresy deformacji i wychyleń stawów... a potem symulacja. Musi zadziałać :) zajrzyj do helpa.. będzie git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się