krajat0r Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 to bedzie raczej lamerskie pytanko ale w końcu muszę się dowiedzieć... modeluje przód auta, specjalnie zostawiam dziury na światła, jednak po dodaniu m.smootha z lamp robią się jaja, chciałbym żeby całość była ładnie wygładzona itd., jednak dobrze by było jakby reflektory zachowały swój kształt jedynie lekko wygładzony... jak to zrobić? http://www.krajat0r.host.sk/2.jpg http://www.krajat0r.host.sk/1.jpg lepiej wkleić linka do przeglądarki bo coś nie chcą działać...
krajat0r Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 czy ktoś odpowie na mój problem... help...
thud Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 1.wejdz w Sub-Object -> Border 2.Zaznacz obwodke lampy 3. Skopiuj do wewnatrz (nie za duzo) [shift+przeciagniecie myszka] 4.Zaznacz ponownie ta krawedzie od ktorych zaczynales kopiowanie 5.Tak jak Marcin napisal zastosuj Chamfer, z minimalnym parametrem PS. zobacz na 3dtotal.com tam jest tutorial o modelowaniu samochodu (niebieski garbus czy cos takiego), tam autor kilka razy stosuje ta metode
Marcin Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 ta metode przy modelowaniu samochodu nie stosuje sie kilka razy tylko notorycznie ;) to praktycznie podstawa .... musisz poprostu pokombinowac ... az w pelni zrozumiesz dzialanie meshsmootha ... i jego rozwiązań
krajat0r Napisano 5 Grudzień 2004 Autor Napisano 5 Grudzień 2004 on bardzo dziekuje... on byc wdzieczny... on robic swoj pierwszy model... on jeszcze wiele nie wiedziec...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się