Skocz do zawartości

auto, meshsmooth - pytanie2


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

to bedzie raczej lamerskie pytanko ale w końcu muszę się dowiedzieć... modeluje przód auta, specjalnie zostawiam dziury na światła, jednak po dodaniu m.smootha z lamp robią się jaja, chciałbym żeby całość była ładnie wygładzona itd., jednak dobrze by było jakby reflektory zachowały swój kształt jedynie lekko wygładzony... jak to zrobić?

 

 

http://www.krajat0r.host.sk/2.jpg

http://www.krajat0r.host.sk/1.jpg

 

lepiej wkleić linka do przeglądarki bo coś nie chcą działać...

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1.wejdz w Sub-Object -> Border

2.Zaznacz obwodke lampy

3. Skopiuj do wewnatrz (nie za duzo) [shift+przeciagniecie myszka]

4.Zaznacz ponownie ta krawedzie od ktorych zaczynales kopiowanie

5.Tak jak Marcin napisal zastosuj Chamfer, z minimalnym parametrem

 

PS. zobacz na 3dtotal.com tam jest tutorial o modelowaniu samochodu (niebieski garbus czy cos takiego), tam autor kilka razy stosuje ta metode

Napisano

ta metode przy modelowaniu samochodu nie stosuje sie kilka razy tylko notorycznie ;) to praktycznie podstawa ....

 

musisz poprostu pokombinowac ... az w pelni zrozumiesz dzialanie meshsmootha ... i jego rozwiązań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności