veri_jr Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Mam problem. Otóż tworząc animację zwierzątka do gry musiałem poszczególne jego typy ruchów rozłożyć w jednej animacji. Ponieważ po każdej wykonanej czynności powinien nastąpić powrót do wartości początkowych, utworzyłem klucze position i rotation dla każdej kości w klatce 0. Następnie zaznaczyłem wszystkie kości i zacząłem kopiować ich klucze (z klatki 0, czyli te z wartościami początkowymi) co 40 klatek. Przy większej ilości kluczy pojawia się jednak dziwny problem. Kiedy odtwarzam animację (a przecież nic nie powinno się dziać, bo niczego tez nie przemieszczałem) kości same zaczynają się kiwać i obkręcać, powracając na moment do ustawień początkowych w punktach animacji w których znajdują sie klucze. Nie wiem jak usunąć samowolne poruszanie się kości. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
ZOMO Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 zobacz do Curve Editor na jednej takiej kosci jak sie curves zachowuje..moze bezier dziala na wszystkie strony.
veri_jr Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 Hmm nie wiem jaki błąd popełniłem 3x starając sie dobrze skopiować te klucze, ale spróbowałem 4 aby sprawdzić to o czym piszesz i tym razem przestały wariować O_o. Dzięki za odpowiedź. Spytam o jeszcze jedną rzecz. Otóż w jednym z tych fragmentów animacji stworek obraca lekko główkę w lewo po czym powinna ona wrócić do ustawienia początkowego. Tyle, że zamist wrócić to tą samą drogą jaką wykonała to w pierwszej połowie, obraca się dalej zakreślając łącznie 360 stopni i wracając do początkowego ustawienia. Co ja znowu narobiłem? O_o
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się