AGmakonts Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 słuchajcie bawiłem sie reactorem i chciałem zrobić upadającego realistycznie bipeta ale jag go podpiołem do rb to po pierwsze wyskakiwały błędy a po kolejne przy upadku najpierw się skręcał a potem odbijał w kosmos i tyle go widzialem. Macie jakieś tutki albo inne pomoce jag podpiąć??
Wojtek77 Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 No wiec robisz tak: 1. create Biped 2. Run script 3. Otwiera ci sie okienko ze skryptami ktore dostajesz z maxem i uruchamiasz rctRagdollScript.ms (kliknij constrain humanoid) 4. Masz juz bipeda z constraints dodanego do RBC razem z solverem 5. to juz prawie wszytsko: utworz plane, dodaj do tego rbc ktore juz masz (z masa 0kg) i juz moze biped spadac. W
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się