Napisano 21 Grudzień 200420 l słuchajcie bawiłem sie reactorem i chciałem zrobić upadającego realistycznie bipeta ale jag go podpiołem do rb to po pierwsze wyskakiwały błędy a po kolejne przy upadku najpierw się skręcał a potem odbijał w kosmos i tyle go widzialem. Macie jakieś tutki albo inne pomoce jag podpiąć??
Napisano 22 Grudzień 200420 l No wiec robisz tak: 1. create Biped 2. Run script 3. Otwiera ci sie okienko ze skryptami ktore dostajesz z maxem i uruchamiasz rctRagdollScript.ms (kliknij constrain humanoid) 4. Masz juz bipeda z constraints dodanego do RBC razem z solverem 5. to juz prawie wszytsko: utworz plane, dodaj do tego rbc ktore juz masz (z masa 0kg) i juz moze biped spadac. W
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto