Napisano 23 Grudzień 200420 l Jestem poczatkujacy wiec nie wieszajcie na mnie psów jak coś:> Mianowicie - mam pewne pomieszczenie zrobione w 3dmaxie (a wlasciwie zrobione w May'i i przekonwerterowane na rozszerzenie 3ds). Probuje rzucic na sciany itd...jakies texturki ale nic nie idzie:( Robie tak: - Selekcjonuje jakis obiekt - Wybieram Material Editor - Wybieram opcje Maps (rozwija mi sie okienko) - Zaznaczam Diffuse Color i wybieram bitmape (jakis plik w jpg) - Nastepnie wybieram opcje - Assign Material to selection. I nic nie dziala :( dodaj swiatła Omni i lipa.. Caly czas wszystkie obiekty są koloru siwego bez zadnej texturki... Co mam zrobic :(???
Napisano 23 Grudzień 200420 l bo nie włączyłeś pokazyywania mapy w viewporcie na renderku bedzie wszystko ok
Napisano 23 Grudzień 200420 l Autor faktycznie, dzieki wielkie... wlaczylem widok z texturkiami i wszystko jest ok.... ale.. pojawil sie nowy problem.. chodzi o to, ze wrzucialem na wszystkie obiekty pomieszczenia jedną texturke (rozdz. 512x512) i moge sobie ogladac w widoku z texturkami cale pomieszczenie.. Ale wyselekcjonwalem obiekt "podłoge" i wrzucilem na niego texturke o rozdz. 2000x2000 - niestety w widoku z włączonymi texturami podłoda jest bez materiału, natomiast jak wyrenderuje - wszystko jest ok. Czemu tak ? Czyzby to juz jest za duza rozdzielczosc textury przy której mógłbym swobodnie obracać widok?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto