s1720 Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Jestem poczatkujacy wiec nie wieszajcie na mnie psów jak coś:> Mianowicie - mam pewne pomieszczenie zrobione w 3dmaxie (a wlasciwie zrobione w May'i i przekonwerterowane na rozszerzenie 3ds). Probuje rzucic na sciany itd...jakies texturki ale nic nie idzie:( Robie tak: - Selekcjonuje jakis obiekt - Wybieram Material Editor - Wybieram opcje Maps (rozwija mi sie okienko) - Zaznaczam Diffuse Color i wybieram bitmape (jakis plik w jpg) - Nastepnie wybieram opcje - Assign Material to selection. I nic nie dziala :( dodaj swiatła Omni i lipa.. Caly czas wszystkie obiekty są koloru siwego bez zadnej texturki... Co mam zrobic :(???
AGmakonts Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 bo nie włączyłeś pokazyywania mapy w viewporcie na renderku bedzie wszystko ok
s1720 Napisano 23 Grudzień 2004 Autor Napisano 23 Grudzień 2004 faktycznie, dzieki wielkie... wlaczylem widok z texturkiami i wszystko jest ok.... ale.. pojawil sie nowy problem.. chodzi o to, ze wrzucialem na wszystkie obiekty pomieszczenia jedną texturke (rozdz. 512x512) i moge sobie ogladac w widoku z texturkami cale pomieszczenie.. Ale wyselekcjonwalem obiekt "podłoge" i wrzucilem na niego texturke o rozdz. 2000x2000 - niestety w widoku z włączonymi texturami podłoda jest bez materiału, natomiast jak wyrenderuje - wszystko jest ok. Czemu tak ? Czyzby to juz jest za duza rozdzielczosc textury przy której mógłbym swobodnie obracać widok?
AGmakonts Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 w karzdym materiale musisz włączyć podgląd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się