Skocz do zawartości

Nakladanie texturki na obiekt - nie dziala:(


s1720

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem poczatkujacy wiec nie wieszajcie na mnie psów jak coś:>

 

Mianowicie - mam pewne pomieszczenie zrobione w 3dmaxie (a wlasciwie zrobione w May'i i przekonwerterowane na rozszerzenie 3ds). Probuje rzucic na sciany itd...jakies texturki ale nic nie idzie:(

 

Robie tak:

- Selekcjonuje jakis obiekt

- Wybieram Material Editor

- Wybieram opcje Maps (rozwija mi sie okienko)

- Zaznaczam Diffuse Color i wybieram bitmape (jakis plik w jpg)

- Nastepnie wybieram opcje - Assign Material to selection.

 

I nic nie dziala :( dodaj swiatła Omni i lipa..

 

Caly czas wszystkie obiekty są koloru siwego bez zadnej texturki...

Co mam zrobic :(???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

faktycznie, dzieki wielkie...

 

wlaczylem widok z texturkiami i wszystko jest ok.... ale.. pojawil sie nowy problem..

 

chodzi o to, ze wrzucialem na wszystkie obiekty pomieszczenia jedną texturke (rozdz. 512x512) i moge sobie ogladac w widoku z texturkami cale pomieszczenie..

 

Ale wyselekcjonwalem obiekt "podłoge" i wrzucilem na niego texturke o rozdz. 2000x2000 - niestety w widoku z włączonymi texturami podłoda jest bez materiału, natomiast jak wyrenderuje - wszystko jest ok. Czemu tak ?

Czyzby to juz jest za duza rozdzielczosc textury przy której mógłbym swobodnie obracać widok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności