Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem poczatkujacy wiec nie wieszajcie na mnie psów jak coś:>

 

Mianowicie - mam pewne pomieszczenie zrobione w 3dmaxie (a wlasciwie zrobione w May'i i przekonwerterowane na rozszerzenie 3ds). Probuje rzucic na sciany itd...jakies texturki ale nic nie idzie:(

 

Robie tak:

- Selekcjonuje jakis obiekt

- Wybieram Material Editor

- Wybieram opcje Maps (rozwija mi sie okienko)

- Zaznaczam Diffuse Color i wybieram bitmape (jakis plik w jpg)

- Nastepnie wybieram opcje - Assign Material to selection.

 

I nic nie dziala :( dodaj swiatła Omni i lipa..

 

Caly czas wszystkie obiekty są koloru siwego bez zadnej texturki...

Co mam zrobic :(???

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 809
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

faktycznie, dzieki wielkie...

 

wlaczylem widok z texturkiami i wszystko jest ok.... ale.. pojawil sie nowy problem..

 

chodzi o to, ze wrzucialem na wszystkie obiekty pomieszczenia jedną texturke (rozdz. 512x512) i moge sobie ogladac w widoku z texturkami cale pomieszczenie..

 

Ale wyselekcjonwalem obiekt "podłoge" i wrzucilem na niego texturke o rozdz. 2000x2000 - niestety w widoku z włączonymi texturami podłoda jest bez materiału, natomiast jak wyrenderuje - wszystko jest ok. Czemu tak ?

Czyzby to juz jest za duza rozdzielczosc textury przy której mógłbym swobodnie obracać widok?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności