BlackTalon Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 Witam:) Postanowiłem założyć nowy wątek na temat shaderów skóry ludzkiej. Na wielu forach istnieją już takie thready, więc pora by na max.3d forum też można było się podzielić swoimi osiągnięciami w tej dziedzinie. Uważam że taki wątek przyniesie sporo korzyści zarówno specom od shaderów, jak i początkującym w tej dziedzinie:) Zapraszam do przedstawiania swoich sampli. Oto próbka mojego shadera:
Tomek Kosiorek Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 z takich probek nic nie wynika poza tym ze sa jesli nie opiszesz ustawien renderera uzytych shaderow itp;)
BlackTalon Napisano 25 Grudzień 2004 Autor Napisano 25 Grudzień 2004 taaa... Moim zdaniem najpierw trzeba obrazki "zapostować" a potem wybrać najlepsze i poprosić o ustawienia shadera:)
masater Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 a według mnie chciałeś sie pochwalić, że potrafisz skóre zrobić :). No nic jak zrobie jakiegoś swojego to wrzuce :)
LHT Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 Niewiele mi ten render mówi, oprócz tego, że yyy nooo hmmm no niewiele, a gdzie są pieprzyki, żyłeczki i przebarwienia itd itp
BlackTalon Napisano 26 Grudzień 2004 Autor Napisano 26 Grudzień 2004 Zią:) To jest najprostrzy skin shader jaki udało mi się zrobić w maxie:) Bez textur, SSSa, itp... Shader jest nie do końca dopracowany: jasna strona jest zbyt żółta - szczególnie przy krawędzi obiektu. I nie, nie chciałem się popisać, bo nie ma czym. Chciałem się tylko dowiedzieć czy wspólnie z pozostałymi forumowiczami można stworzyć w miarę realistyczny shader.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się