Napisano 29 Grudzień 200420 l http://photobucket.com/albums/v397/Latka/Emil%20xD/?action=view¤t=tors.gif prosze sie nie smiac, ucze sie niecale 2 tygodnie. Nie wiem co poprawic a co w ogole zmienic. Nie wiem jak zmniejszyc liczbe polygonow jak mi to tessellate czy cos, za duzo dodalo. Poprosze o duzo krytyki
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor boku nie zaczalem robic, chodzi tylko narazie o te 2 wymiary. Tluszcz dodam potem, ale chce troche odjac tych scian bo mi przeszkadzaja, a nie wiem jak
Napisano 29 Grudzień 200420 l stary robiac w ten sposob postac zabijesz sie od przesowania tych vertexow , zacznij sciagniecia dobrego tutoriala z tej strony "human poly modeling" czy cos podobnego to jest videotutorial. Zobacz jak ten czlowieczek robi podstawowa bryle czlowieka i postaraj sie zrobic w podobny sposob.
Napisano 29 Grudzień 200420 l Klicek ma rację, zarobisz się na śmierć. Lepiej poczytaj tutoriale typu Joanna d'arc itp. Zasadniczo modeluje się ogółu do szczegółu. Najpierw zaznaczasz pojemność oraz położenie różnych elementół, a potem tniesz dodając szczegółów. Oczywiście można też inaczej, ale na początek radzę tą metodę :)
Napisano 29 Grudzień 200420 l Joanna d'arc na 3dtotal. http://www.3dtotal.com masz tutaj jeszcze jeden http://www.secondreality.ch/tutorials/modelling/head.html jak zrobisz oba, to zrozumiesz o co w tym chodzi.
Napisano 29 Grudzień 200420 l mi sie wydaje ze jednek juz nie ma tego starego widotutka wrzuce go do siebie i podam linka ... ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto