Gość Tool Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 Studio Tannhauser Gate, producent i wydawca Mimesis Online (MMOG), producent The Roots (PC/Xbox) i The Roots: Gates of Chaos (N-Gage), poszukuje osób do pracy na stanowisku Concept Art Designera. Główne obowiązki: tworzenie szkiców koncepcyjnych, storyboardów oraz projektów materiałów marketingowych w oparciu o dokumentację techniczną projektu (wizualizacja środowiska rozgrywki, bohaterów, GFX’ów, GUI, itp.) dbałość o spójność stylistyczną i jakość artystyczną projektu (ścisła współpraca z zespołem opracowującym grafikę dla projektu) Podstawowe wymagania: opanowany tradycyjny warsztat rysunkowy i malarski – umiejętność tworzenia rysunków i obrazów na podstawie istniejącej dokumentacji technicznej produktu § elastyczność stylistyczna – zdolność dostosowania stylistyki prac do odmiennego charakteru różnych projektów § umiejętność pracy w zespole Dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy nad tworzeniem gier komputerowych § umiejętność obróbki i tworzenia komputerowej grafiki 2D (biegłe posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki 2D oraz tabletem graficznym) § kreatywność i poszukiwanie nowych wyzwań – bardzo cenimy własną inwencję twórców i zachęcamy do poszukiwań nowych oryginalnych form wyrazu Oferujemy pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole w firmie o mocno ugruntowanej pozycji rynkowej działającej w międzynarodowym środowisku. Zainteresowani kandydaci spełniający powyższe kryteria proszeni są o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na adres [email protected] (w temacie maila proszę wpisać: CONCEPT ART DESIGNER: Imię Nazwisko).
Piotr Dobosz Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 pom,oge bo nic nie widac:) Studio Tannhauser Gate, producent i wydawca Mimesis Online (MMOG), producent The Roots (PC/Xbox) i The Roots: Gates of Chaos (N-Gage), poszukuje osób do pracy na stanowisku Concept Art Designera. Główne obowiązki: tworzenie szkiców koncepcyjnych, storyboardów oraz projektów materiałów marketingowych w oparciu o dokumentację techniczną projektu (wizualizacja środowiska rozgrywki, bohaterów, GFX’ów, GUI, itp.) dbałość o spójność stylistyczną i jakość artystyczną projektu (ścisła współpraca z zespołem opracowującym grafikę dla projektu) Podstawowe wymagania: opanowany tradycyjny warsztat rysunkowy i malarski – umiejętność tworzenia rysunków i obrazów na podstawie istniejącej dokumentacji technicznej produktu § elastyczność stylistyczna – zdolność dostosowania stylistyki prac do odmiennego charakteru różnych projektów § umiejętność pracy w zespole Dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy nad tworzeniem gier komputerowych § umiejętność obróbki i tworzenia komputerowej grafiki 2D (biegłe posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki 2D oraz tabletem graficznym) § kreatywność i poszukiwanie nowych wyzwań – bardzo cenimy własną inwencję twórców i zachęcamy do poszukiwań nowych oryginalnych form wyrazu Oferujemy pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole w firmie o mocno ugruntowanej pozycji rynkowej działającej w międzynarodowym środowisku. Zainteresowani kandydaci spełniający powyższe kryteria proszeni są o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na adres [email protected] (w temacie maila proszę wpisać: CONCEPT ART DESIGNER: Imię Nazwisko).
Rekomendowane odpowiedzi