Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam!!!

 

jezeli umiesciłem wątek w złym miejscu to prosze o informacje albo usuniecie go przez admina....

 

stworzyłem wątek w tym miejscu bo w sumie bedzie to projekt który chiałbym dociagnac do końca i bede mógł tu prezentowac wyniki....

 

ale najpierw prosiłbym o info od bardziej zaawansowanych urzytkowników

czy jest mozliwośc zeby w maxie zrobic coś takiego:

 

wymodeluje w maxie jakas postac , potem kamerą bede krecił jakąś osobe na która bedą nałożone punkty kontrolne , obraz z kamery bede kluczował np. tak zebt pozostały tylko te punkty i zeby max czytał te punkty i wymodelowana posyac poruszał sie tak jak ta osoba...??

 

ewentualnie skorzystac z jakiegos innego oprogramowania np: zeby z kamery zapisywał do *.cms, bip...

 

 

 

czy to moze działac w czasie rzeczywistym??

 

z tego co czytałem w ten sposób robia bajki teraz...

 

prosze o odpowiedz... pozdrawiam..

 

 

kuba

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 750
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oczywiscie ze jest taki sposob, ale masz zla nazwe tematu a pytanie powinno byc do dzialu compsing and animation, ale dobra, odpowiadam:

 

programy to: Realviz Matchmover,

 

a tutaj linki: http://www.tps.com.pl/Artur/traking.html

http://www.realviz.com

 

ogolnie musisz wczesniej przygotowac scene przed kreceniem, nalozyc kilka punktow do trackingu, np. biale krzyzyki;] pozniej ze mozesz zamalowac w jakims programie

 

http://www.efix.pl/forumefix tutaj znajdziesz wiecej na ten temat bo to wlasnie forum o kreceniu filmow i efektach specjalnych

 

edit:

 

w czasie rzeczywistym to nie dziala, musi najpierw wyprocesowac polozenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności