Gość bonart1 Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 czesc, nie jestem grafikiem 3D, 3DS max mam od 4 godzin, napisalem programik w ktorym korzystam z *.3ds - niestety ku mojemu zdziwieniu okazalo sie ze max nie zapisuje do 3ds tylko eksportuje co juz mnie zdziwilo ze 3ds max tak bardzo zrywa wiezi ze swoim przodkiem ... tak czy owak chcialem stworzyc obiekt 2 3ds max i oblozyc go tekstura - udalo mi sie to... niestety eksport do *3ds nie powoduje zapisu UV koordynat (od razu zaznaczam ze zrobilem standardowe nalozenie SPHERICAL (czy cos) na kule - to wszystko ;) problem w punktach: - stworzylem obiekt w 3ds maxie 1 - zapisuje do *.max - odczyt *.max jest poprawny, uv koordynaty prawidlowo odczytane - zapisuje (export) do *.3ds i niby jest sukces - ale niestety UV koordynaty nie sa zapisane - jak exportowac UV koordynaty razem z obiektem - teraz eksportuje sie tylko siatka a o UV moge zapomniec, program mnie nie pyta o to czy chce pominac zapis uv czy nie, po prostu zapisuje bez uv... - po imporcie z powrotem do 3ds maxa podczas proby renderingu dostaje np: "Object Sphere01 requires texture coordinates and may not render correctly" czyli faktycznie uv mapy nie ma w wyeksportowanym *.3ds jak zmusic 3ds max (co kliknac?) zeby zapis uv do *.3ds nastapil? jesli to nie mozliwe - prosze o info czy istnieje jakis konwerter max->3ds ktory by sobie poradzil z moim problemem - jaki to programik? prosze o pomoc, z gory dziekuje, A
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się