Gość subs Napisano 20 Kwiecień 2003 Napisano 20 Kwiecień 2003 ...jak w temacie , zresztą zaobaczcie sami o co mi chodzi, bo coś się sypie http://kuba.batorynet.pl/3d/vl.jpg , volume lighta zaznaczam w rendering/enviroment/ volume light i może tu jest błąd z mojej strony....... dzięx
Gość subs Napisano 20 Kwiecień 2003 Napisano 20 Kwiecień 2003 Naprawdę??? Okej w takim razie tłumaczę dokładnie, może jestem przewrażliwiony ;) Chodzi o tą regularną powtarzalność owali tworzących smugę (ufff nie wiem czy dobrze to ująłem) Normalnie nawet w zwykłym scanline jest to pięknie rozmyte a tu...... zresztą widać (?), a może wystarczy podnieść sampling?
Gość Karawan Napisano 20 Kwiecień 2003 Napisano 20 Kwiecień 2003 sadze ze to wystarczy - sampling na 1/2 albo na 2/2. Moze wlacz GI ?
Gość subs Napisano 21 Kwiecień 2003 Napisano 21 Kwiecień 2003 Dzięki, jest to jakiś pomysł, ja rendernołem dwa obrazy 1brazil (bez vl) 2scanline (z vl) ten drugi z kanałem alfa w PNG24, w fotosklepie to wszcystko ciachłem i jest ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się