Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Piszę ten post w różnych dzialach, bo pasuje on praktycznie wszedzie. Otóz jak zamienic materiał Final rendera lub Brazila na zwykły i odwrotnie? Mam gotowa prace i chce sprawdzic na roznych renderach jak ona wyglada. Kanaly z mapami sa skomplikowane, a ich ponowne robienie zajelo by mi duzo czasu. Chodzi mi tylko o to aby własności slotów nie uległy zmianie. Myślałem ze gdy bede chcial zmienic rodzaj mapy to max spyta mnie czy chce zostawic sloty z mapami tak jak to bywalo zwykle ale tak sie nie dzieje.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Final Render owszem posiada konwerter materialow dzialajacy w obie strony tzn:

> standatd to fR

> fR to standard

warunek: dany material musi juz byc przypisany do obiektu.

Jesli chcesz przekonwertowac maxowy material na fR to MUSI to byc material typu Standard ! Material typu RAYTRACE nie jest obslugiwany.

Konwerter zanjdziesz w panelu Utilities pod nazwa fR Material Conv (lub podobna)

 

Podejzewam ze Brazil tez posiada wlasny konwerter...

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności