Napisano 29 Styczeń 200520 l Mam parę modeli locków lego - ze wszystkimi szczegółami. Chciałbym je udostępnić w postaci plugin'u - pokazane są miniaturki wszystkich i po kliknięciu pojawia się ten obiekt, jak to jest w programie BlockCAD. W jaki sposób mogę zrealizować mój pomysł?
Napisano 30 Styczeń 200520 l Jesli chcesz je udostepnic to najprosciej przekonwertowac do formatu czytanego przez maxa. Jesli koniecznie chcesz robic to pluginem to musisz z poziomu kodu tworzyc cala geometrie od zera. Nie polecam tej metody, bo plik ze zrodlem moze zrobic sie strasznie duzy jesli modele sa skomplikowane i jest ich duzo. W helpie do max scriptu zerknij do rozdzialu "Scripted SimpleObject Plug-ins", tam jest pokazane jak robi sie takie rzeczy. Mozesz to zrobic jeszcze inaczej, nacisniecie konkretnej miniaturki powoduje zaimportowanie pliku z tym modelem, wydaje mi sie ze tak byloby najprosciej.
Napisano 30 Styczeń 200520 l Na przyklad tak: utility test01 "test" ( button imgTest images:#("c:/temp/pic.bmp",undefined,1,1,1,1,1) on imgTest pressed do importFile "c:/temp/box.3ds" ) Wystarczy ze pozmieniasz odpowiednie sciezki i zrobisz guzik i bitmape dla kazdego obiektu.
Napisano 30 Styczeń 200520 l Autor To w takim razie, jeśli mam np. 20 obiektów to muszą być w oddzielnych plikach, jeśli chcę zaimportować tylko wybrane? Czy da się jakoś je wywołać przez Maxscript?
Napisano 30 Styczeń 200520 l O ile wiem nie mozna zaimportowac tylko czesci obiektow z jakiegos pliku, ale mozna zrobic merge wybranych obiektow z pliku max.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto