Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam parę modeli locków lego - ze wszystkimi szczegółami. Chciałbym je udostępnić w postaci plugin'u - pokazane są miniaturki wszystkich i po kliknięciu pojawia się ten obiekt, jak to jest w programie BlockCAD. W jaki sposób mogę zrealizować mój pomysł?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli chcesz je udostepnic to najprosciej przekonwertowac do formatu czytanego przez maxa. Jesli koniecznie chcesz robic to pluginem to musisz z poziomu kodu tworzyc cala geometrie od zera. Nie polecam tej metody, bo plik ze zrodlem moze zrobic sie strasznie duzy jesli modele sa skomplikowane i jest ich duzo. W helpie do max scriptu zerknij do rozdzialu "Scripted SimpleObject Plug-ins", tam jest pokazane jak robi sie takie rzeczy.

Mozesz to zrobic jeszcze inaczej, nacisniecie konkretnej miniaturki powoduje zaimportowanie pliku z tym modelem, wydaje mi sie ze tak byloby najprosciej.

Napisano

Na przyklad tak:

utility test01 "test"
(
button imgTest images:#("c:/temp/pic.bmp",undefined,1,1,1,1,1)

on imgTest pressed do importFile "c:/temp/box.3ds"
)

Wystarczy ze pozmieniasz odpowiednie sciezki i zrobisz guzik i bitmape dla kazdego obiektu.

Napisano

To w takim razie, jeśli mam np. 20 obiektów to muszą być w oddzielnych plikach, jeśli chcę zaimportować tylko wybrane? Czy da się jakoś je wywołać przez Maxscript?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności