Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam to moja pierwsza praca (w sumie jeszcze nie skończona) na tym forum. Licze na konstruktywne komentarze :) Co o niej sądzicie? Co byście dodali/zmienili?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak na moje oko to butelka duzo za duza i kubek tez. poza tym oswietlenie malo naturalne i ten widok za oknem taki jakis...i nie pisze tego,zeby sie czepiac,ale mam nadzieje,ze to ci w jakis sposob pomoze, bo jak poprawisz to bedzie fajnie :]

Gość ant-3d
Napisano

Proporcje i swiatlo popraw i powinno byc o wiele lepiej...

Napisano

jak juz poprawisz proporcje i oświetlenie to weź sie za ustawienie innego obrazu za oknem:) Jesli bedzie ci sie chcialo to zmień mape na zyrandolu i zarówce i bedzie super.

Napisano

Dzieki za szybkie odpowiedzi :> Za oknem jest zwykly plane z nalozonym widokiem. Rzyczywiscie jakos tak nie pasuje, sam to musze przyznac. Z za okna do wnetrza pokoju swieci directional light. W pokoju, w miejscu gdzie jest zarowa umiescilem omni light. Oprocz tych dwuch jest jeszcze jedno omni z ustawionym ambient only na bardzo maly mutiplyer. Kiepski jestem w oswietleniu, poradzicie cos?? Probowalem z vray light, ale widac cos dopiero jak ustawiam multiplyer na 100 000 (lol), a i tak malo to daje.

 

Zmniejsze te przedmioty, popracuje nad proporcjami :>

Co do zarowki to umiescilem na niej poprostu standart material z self ilumination na maxa i kolorem bialym.

 

Dorzucam scene wyrenderowana ze zwyklymi szarymi materialami.

Napisano

Moim zdaniem nie warto tak wstaawiać widoczku za oknem. Wywal go, wyrenderuj sobie obrazek z kanałem alpha i wstaw tam obrazek w Photoshopie. Będziesz szybciej latwiej i będziesz miał nad widokiem za oknem większą kontrolę.

Co do VRaylight to zdaje się ma znaczenie wielkość sceny, może wszystko jest strasznie wielkie i dlatego tak musisz ustawiać. Albo ewentualnie mozesz wylaczyc wygaszanie z odlegloscia.

Napisano

Sproboj pobawić sie oswietleniem z modułem radiosity.Znajdziesz go w Advanced lightning.Działa on na zasadzie odbijania promieni słonecznych od płaszczyzn i przez to daje zadowalające efekty zbliżone do realistycznych, ale ustaw wielkość obiektów w scenie zbliżoną do rzeczywistych bo wtedy dopiero uzyskasz dobre oświetlenie.Po każdym przesunięciu obiektu będziesz musiał włączyć start zeby zliczyl światło.Jest to czasochłonna metoda ale daje dobre wyniki.Mam nadzieje ze tym postem troszeczke ci pomoge:)ENJOY from Ferdek.

Napisano

Narazie internetu nie mam, wiec nie updatuje pracki. Ale za jakis czas postaram sie cos wrzucic.

 

Dzieki za rady, napewno je uwzglednie.

 

Narazie!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności