Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość garath
Napisano

Chcę zacząć z grafika 3d i mam parę pytań:

1) Jaki program polecacie (LightWave, 3ds Studio, Blender )

2) Czy sprzęt A1,8 512ram 160Hdd i Radeon 9550 na Asus A7N8X-E wystarczy?

3) Czy z tych programów można przenoscić modele i sceny wprost do Visual Studio?

4) Gdzie można znaleść (oprócz waszej strony) dobre tutoriale do oprogramowania ktore polecacie ( po polsku i po angielsku )?

 

Oraz garść porad które uważacie że przydały by się na początek

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ad 1. co masz dostepne, to probuj im wiecej poznasz tym lepiej dla ciebie

ad 2. sprzet jest ok, zreszta sprzet nie jest wcale jakis kuriozalnie wazny, potrzebny jest raczej przy renderingu

ad 3. nie wiedzialem ze visual studio sluzy do obslugi modeli i scen, myslalem ze to srodowisko programistyczne, sprecyzuj w jaki sposob chcesz przenosic cos do visual studio

ad 4. patrz post sikhama ;-)

Napisano

1) wiele klutni na ten temat bylo i ile jest tych programow tyle jest odpowiedzi.

2) mi kiedys starczal celeron 450 z 256 mb ramu gf2mx400

3) raczej sie da ale po co ??

Gość garath
Napisano
ad 1. co masz dostepne, to probuj im wiecej poznasz tym lepiej dla ciebie

ad 2. sprzet jest ok, zreszta sprzet nie jest wcale jakis kuriozalnie wazny, potrzebny jest raczej przy renderingu

ad 3. nie wiedzialem ze visual studio sluzy do obslugi modeli i scen, myslalem ze to srodowisko programistyczne, sprecyzuj w jaki sposob chcesz przenosic cos do visual studio

ad 4. patrz post sikhama ;-)

ad ad 3. Chodziło mi o to że jak juz stworzę model np. krzesła to czy można ten model wyexportować jako model ktorego moze uzyc w studio tak abym nie musial tego modelu w DirectX samemu tworzyc.

Napisano

a no to jesli o formacie directx mowimy to w samych programach chyba nie wszystkie moga eksportowac do formatu X, natomiast do wiekszosci istnieja wtyczki, ktore umozliwiaja taki eksport.

Maya i Max w wersji 6 takiej mozliwosci wrodzonej nie posiadaja.

Blender ma taka mozliwosc i jako ze jest darmowy i rozpoznaje znaczna liczbe formatow (3ds obj itepe) zawsze moze sluzyc jako posredni konwerter, nie umniejszając oczywiscie jego możliwościom :-).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności