Gość garath Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 Chcę zacząć z grafika 3d i mam parę pytań: 1) Jaki program polecacie (LightWave, 3ds Studio, Blender ) 2) Czy sprzęt A1,8 512ram 160Hdd i Radeon 9550 na Asus A7N8X-E wystarczy? 3) Czy z tych programów można przenoscić modele i sceny wprost do Visual Studio? 4) Gdzie można znaleść (oprócz waszej strony) dobre tutoriale do oprogramowania ktore polecacie ( po polsku i po angielsku )? Oraz garść porad które uważacie że przydały by się na początek
sikham Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 zaraz nad twoim tematem masz taki wątek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9297 dlatego jako przejrzyj forum dokładnie a sie dowiesz tego i owego ;) witamy :>
sanki Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 ad 1. co masz dostepne, to probuj im wiecej poznasz tym lepiej dla ciebie ad 2. sprzet jest ok, zreszta sprzet nie jest wcale jakis kuriozalnie wazny, potrzebny jest raczej przy renderingu ad 3. nie wiedzialem ze visual studio sluzy do obslugi modeli i scen, myslalem ze to srodowisko programistyczne, sprecyzuj w jaki sposob chcesz przenosic cos do visual studio ad 4. patrz post sikhama ;-)
ChaoSMakeR Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 1) wiele klutni na ten temat bylo i ile jest tych programow tyle jest odpowiedzi. 2) mi kiedys starczal celeron 450 z 256 mb ramu gf2mx400 3) raczej sie da ale po co ??
Gość garath Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 ad 1. co masz dostepne, to probuj im wiecej poznasz tym lepiej dla ciebie ad 2. sprzet jest ok, zreszta sprzet nie jest wcale jakis kuriozalnie wazny, potrzebny jest raczej przy renderingu ad 3. nie wiedzialem ze visual studio sluzy do obslugi modeli i scen, myslalem ze to srodowisko programistyczne, sprecyzuj w jaki sposob chcesz przenosic cos do visual studio ad 4. patrz post sikhama ;-) ad ad 3. Chodziło mi o to że jak juz stworzę model np. krzesła to czy można ten model wyexportować jako model ktorego moze uzyc w studio tak abym nie musial tego modelu w DirectX samemu tworzyc.
sanki Napisano 7 Luty 2005 Napisano 7 Luty 2005 a no to jesli o formacie directx mowimy to w samych programach chyba nie wszystkie moga eksportowac do formatu X, natomiast do wiekszosci istnieja wtyczki, ktore umozliwiaja taki eksport. Maya i Max w wersji 6 takiej mozliwosci wrodzonej nie posiadaja. Blender ma taka mozliwosc i jako ze jest darmowy i rozpoznaje znaczna liczbe formatow (3ds obj itepe) zawsze moze sluzyc jako posredni konwerter, nie umniejszając oczywiscie jego możliwościom :-).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się