Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Smooth w majce to jest moje utrapienie. Nie moge dojsc do tego gdzie w majce jest cos podobnego do smoothing groups w maxie. Chodzi mi o to zeby jedne poly byly wysmoothowane razem a inne osobno.

 

Edit:

Nie chce zakladac nowego watku wiec zapytam tutaj, gdzie w majce jest mirror ? :O Bo ten polygon/mirror geometry dziala troche dziwnie gdyz laczy nowy, symetryczny obiekt ze starym.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli chodzi o drugie pytanie to zrob Duplicate ze zmiennym translate w tym przypadku chciac miec duplikat na osi Z zmieniamy wartosc w ostatnim polu 0.0000 na 1.0000 lub -1.0000 z zaznaczonym obiektem.

Napisano

do pierwszego to poszukaj w helpie cos o "hard edge" tak powinno to sie nazywac z tego co wiem jest to tak samo rozwiazane jak w XSI

Napisano

co do pierwszego to z tego co wiem to nie ma czegos takiego w mayi. ale jesli myslimy o tym samym, to mozesz po prostu sam zaznaczyc, ktore polygony chcesz wygladzic, ew. wrzucic je do quick selection sets, zeby szlo je latwo wybierac i wtedy na konkretne zestawy dac smooth.

 

co do drugiego to uzyj mirror cut bez odznaczonego combine meshes lub zrob tak jak Rascal mowil - normalnego duplicate, chociaz ja radze zamiast zmieniac translate dac ujemny scale, po uprzednim ustawieniu pivot pointa. wtedy nie bedziesz miec poprzesowanego o ta jedna jednostke skopiowanego obiektu.

 

pzdr.

Napisano
  • Autor

Niestety hard/soft edge nie do konca dziala dobrze, obiekt i tak zostaje kanciasty (obrazek nr 1)

A co do sposobu dirta wydawal mi sie dobry ale cos chyba tez nie do konca dziala dobrze (obrazek nr 2) :/

Nie wiem juz co robic zeby sobie wysmoothowac ladnie jakis obiekt, nei chce za kazdym razem bevalowac krawedzi lub konwerstowac na sub-d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.