Błazi Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 Mam tutaj taki telefonik. Właściwie to moge sie wstydzic wynikow bo kosZtowal mnie jakies 8 godz lusznej opracy z przerwami - w sumie wyszloby 4godz ni liczac renderow. IMVHO nie jest on jeszcze skonczony wiec czekam na pomoc i komentarze. Mialem duze problemy z bugami ale juz je rozwiazalem robiac telefon od nowa :D :P. Kabelek napewno jeszcze zmienie. max 6 + scanline :D skylight i light tracer PS. rendery sa fatalne bo robione naszybko. PS2.(:P)Apdejtow za predko sie nie spodziewajcie bo jestem na feriach i dopiero w niedziele jestem w chacie
Mkbart Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 Nom, całkiem fajny telefonik. Może jednak spróbuj z tym kręconym kablem efekt będzie o wiele lepszy, no i może meshsmootha (jest? może, nie widzę:D).Aha i daj białą podłogę, będzie łatwiej oceniać. Powodzenia, pozdrawiam.
Błazi Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 nie ma ms ale sprobuje :D. MS zrobi przy koncowej wersji bo na razie nie ma co dobijac mojego skanline :D EDIT: @RAMINEZ-Textur jak na razie nie ma :P są tylko kolory dlatego nie ma cyferek ;]
Błazi Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 No niech mi ktos odpowie!!!!!!!!!!!!! @raminez - nie kasuj postów bo ja ci odpowiadam a ty teraz skasowales posta zeby co? :|...
Chalek Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Posiedź jeszcze nad tym. Popracuj nad materiałami światłem i zrób jaką choćby prosta scenę. Jak już renderujesz na plane to daj go białego, a nie w szachownice. Kabel zdecydowanie do porawwy. Zrób cyferki na klawiszach. Może pokaż też siatkę.
Hindus Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 hmmm ja bym popracował nad kabelkiem ;) zrób go z spline'a i włącz opcje renderable czy jakos tak , i wymien texturke podłoża, a tak modelik jest spoko.
Błazi Napisano 10 Luty 2005 Autor Napisano 10 Luty 2005 ten kabelek to JEST spline. A wie ktos jakby zrobic spiralny kabelek?? (taki taki kręcony )
spike Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 spróbuj zrobić sprężyne co ma być kablem nałóż na nią path deform(lepiej ten z gwiazdką w nazwie) i nacisnąć pick line no i tego line a reszta to zabawa z parametrami aha naciśnij move to spiline(czy jakoś tak) i powinno być dobrze. pozdro
spike Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 spróbuj zrobić sprężyne co ma być kablem nałóż na nią path deform(lepiej ten z gwiazdką w nazwie) i nacisnąć pick line no i tego line a reszta to zabawa z parametrami aha naciśnij move to spiline(czy jakoś tak) i powinno być dobrze. pozdro
Błazi Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 @spike - dzieki wielkie!! - już działa oto rednerek z poprawioną prezentacja i nowym kabelkiem :
Szczupal Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 ten kabel nie powinien byc caly poskrecany i jakos smiesznie ci on wyszedl probuj dalej teksturowac i jakos jeszcze ta sluchawka mi nie pasuje ...pozdro...
Błazi Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 jakto nie powinien byc caly pokręcony? Ja mam caly - serio. Chyba ze chodzi Ci o to ze na samytm koncu jak laczy sie z telefonem to ma chodzic jako normalny, al tego prostego jest moze 0,5cm na 60cm... Jeszcze jedno - nigdy nie probowalem texturowac "bardziej profesjonalnie" wiec ma ktos jakies dooobre tutki (na texturki) oprócz 3dtotal?
Baton Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 Ale w sumie co to jest do teksturowania ? Dasz mapowanie planarne na przyciski i tyle. Ew na te gorna czesc z numerami telefonow :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się