Baldack Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 jak kontrolowac kosci za pomoca takich krzyzykow(rysunki nizej) w taki sposoob chce animowac usta.
Reanimator Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 Locatory + SplineIK + rozciagliwe kosci. To co pokazales bylo robione w Majce.
Baldack Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 co to jest locatory .jak sie robi rozciagliwe kosci?? to co pokazalem bylo robione w maxe jest dolaczone do 3 plyty jako materialy dodatkowe w pliku :P wiec nie maya
Reanimator Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 A przepraszam, nie powiekszalem i myslalem, ze to z pewnego popularnego tuta do Majki.
Baldack Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 nic sie nie stalo:ale nadal nie wiem jak zrobic te kosci:)
Baldack Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 ROZWIAZANIE PROBLEMU Robisz sobie jedną kość ( + end). Tworzysz dwa Dummy. Pozycjonujesz je odpowiednio w miejscach kości. Dłuższej kości włączasz Stretch w Bone Tools (Scale lub Squash) oraz wyłączasz Freeze Length. Obie kości otrzymują kontrolery Postion_Constraint a jako cele wyberasz odpowiadające im Dummy. Dodatkowo nadajesz dłuższej kości kontroler Lookat_Constraint a jako cel wybierasz Dummy znajdujący się na końcu układu. Zaznaczasz upnode w kontrolerze i wybierasz pierszy Dummy. Koniec. Teraz Dummy kontrolują kość. Pozdrawiam. podziekowania dla So-Bitch'a, dzieki!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się