Skocz do zawartości

jak tak kontrolowac kosci??


Baldack

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ROZWIAZANIE PROBLEMU

Robisz sobie jedną kość ( + end).

Tworzysz dwa Dummy. Pozycjonujesz je odpowiednio w miejscach kości.

Dłuższej kości włączasz Stretch w Bone Tools (Scale lub Squash) oraz wyłączasz Freeze Length.

Obie kości otrzymują kontrolery Postion_Constraint a jako cele wyberasz odpowiadające im Dummy.

Dodatkowo nadajesz dłuższej kości kontroler Lookat_Constraint a jako cel wybierasz Dummy znajdujący się na końcu układu. Zaznaczasz upnode w kontrolerze i wybierasz pierszy Dummy.

Koniec.

Teraz Dummy kontrolują kość.

Pozdrawiam.

podziekowania dla So-Bitch'a, dzieki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności