Napisano 14 Luty 200520 l jak kontrolowac kosci za pomoca takich krzyzykow(rysunki nizej) w taki sposoob chce animowac usta.
Napisano 14 Luty 200520 l Locatory + SplineIK + rozciagliwe kosci. To co pokazales bylo robione w Majce.
Napisano 14 Luty 200520 l Autor co to jest locatory .jak sie robi rozciagliwe kosci?? to co pokazalem bylo robione w maxe jest dolaczone do 3 plyty jako materialy dodatkowe w pliku :P wiec nie maya
Napisano 14 Luty 200520 l A przepraszam, nie powiekszalem i myslalem, ze to z pewnego popularnego tuta do Majki.
Napisano 16 Luty 200520 l Autor ROZWIAZANIE PROBLEMU Robisz sobie jedną kość ( + end). Tworzysz dwa Dummy. Pozycjonujesz je odpowiednio w miejscach kości. Dłuższej kości włączasz Stretch w Bone Tools (Scale lub Squash) oraz wyłączasz Freeze Length. Obie kości otrzymują kontrolery Postion_Constraint a jako cele wyberasz odpowiadające im Dummy. Dodatkowo nadajesz dłuższej kości kontroler Lookat_Constraint a jako cel wybierasz Dummy znajdujący się na końcu układu. Zaznaczasz upnode w kontrolerze i wybierasz pierszy Dummy. Koniec. Teraz Dummy kontrolują kość. Pozdrawiam. podziekowania dla So-Bitch'a, dzieki!!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto