Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak kontrolowac kosci za pomoca takich krzyzykow(rysunki nizej)

w taki sposoob chce animowac usta.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 881
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

co to jest locatory .jak sie robi rozciagliwe kosci??

to co pokazalem bylo robione w maxe jest dolaczone do 3 plyty jako materialy dodatkowe w pliku :P

wiec nie maya

Napisano
  • Autor

ROZWIAZANIE PROBLEMU

Robisz sobie jedną kość ( + end).

Tworzysz dwa Dummy. Pozycjonujesz je odpowiednio w miejscach kości.

Dłuższej kości włączasz Stretch w Bone Tools (Scale lub Squash) oraz wyłączasz Freeze Length.

Obie kości otrzymują kontrolery Postion_Constraint a jako cele wyberasz odpowiadające im Dummy.

Dodatkowo nadajesz dłuższej kości kontroler Lookat_Constraint a jako cel wybierasz Dummy znajdujący się na końcu układu. Zaznaczasz upnode w kontrolerze i wybierasz pierszy Dummy.

Koniec.

Teraz Dummy kontrolują kość.

Pozdrawiam.

podziekowania dla So-Bitch'a, dzieki!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności