Baldack Napisano 15 Luty 2005 Share Napisano 15 Luty 2005 w jaki sposoob najlepiej przeniesc pliki z maxa do maya?? no jakie rozszezenie wiecie zapewne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 15 Luty 2005 Share Napisano 15 Luty 2005 .OBJ Wystarczylo pomyslec i zobaczyc jakie Maya przyjmuje formaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 15 Luty 2005 Autor Share Napisano 15 Luty 2005 ale ona duzo formatów przyjmuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 15 Luty 2005 Share Napisano 15 Luty 2005 Mozna takze importowac pod postacia pliku .3DS stosowny plugin jest dostepny na stronie http://www.alias.com w pakiecie Bonus Tools ( pobranie wymaga darmowej rejestracji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 15 Luty 2005 Share Napisano 15 Luty 2005 albo aliasowy FBX teraz chyba 6.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się