Martin Day Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 Witam, Czy jest moliwe NIE zapisywanie swiatla z neonu (rurka z Light Material) w Irradiance map. Zwykle swiatla maja taka mozliwosc. Licze na > primary bounce - Irradiance map, secondary - Photon map. Zeby swiatlo od neonu bylo "rowne" trzeba mocno podkrecic probkowanie. Generalnie rendery na gorszych ustawieniach sa zadowalajace z wyjatkiem neonu. Jesli mozna by to jakos rozdzielic moglbym calsc zrobic na mniejszych parametrach a neon liczyc "oddzielnie". Tylko czy tak sie da ??? Pozdrawiam
Martin Day Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 jesli masz warunki to morze postprodukcja?? Ciezko, bo to bedzie animacja i sporo pokreconych neonow. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się