Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Czy jest moliwe NIE zapisywanie swiatla z neonu (rurka z Light Material) w Irradiance map.

Zwykle swiatla maja taka mozliwosc.

 

Licze na > primary bounce - Irradiance map, secondary - Photon map.

 

Zeby swiatlo od neonu bylo "rowne" trzeba mocno podkrecic probkowanie.

Generalnie rendery na gorszych ustawieniach sa zadowalajace z wyjatkiem neonu.

 

Jesli mozna by to jakos rozdzielic moglbym calsc zrobic na mniejszych parametrach a neon liczyc "oddzielnie".

 

Tylko czy tak sie da ???

 

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności